Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ASP.NET 2.0 hosting i Danmark

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, ved delt miljø placeres jeres applikation på samme server som en række andre applikationer.

Prisen på kr. 100,- giver jer 100 MB plads i alt til ASP.NET 2.0 webapplikation samt MS SQL 2005 database. Forudsat at der ikke er tale om en meget tung applikation (forstået således at hvis applikationen trækker al saft og kraft ud af serveren på den ene eller anden måde, så skal vi lige kigge på det inden jeg kan give et bindende tilbud).

Det er vist ved at være sengetid her - ring evt. til os i morgen, så tager vi en snak om tingene: KONTAKT

Mvh. Anders

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 00:28

Hej Nicolai

Lige pt. er der omkring 40 andre kørende applikationer pr. server. Langt de fleste meget lette hjemmesider der ikke giver det store load. De tungere applikationer køres så vidt muligt for sig. Derfor mit forbehold mht. til de nævnte priser og "tunge" applikationer.

Jeg kan og vil ikke garantere nogen %-mæssig del af ressourcerne på de delte miljøer. Jeg mener simpelthen at der er for mange ukendte faktorer til at jeg med hånden på hjertet kan garantere noget her :)

Mvh. Anders

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Fra København
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 62
Fra  Relation House ApS Skrevet kl. 00:42

Relation House tilbyder

• Virtuel Windows 2003 server
  • 2 gb ram,
  • 40 GB Harddisk
  • SQL server licens
  • remote desktop adgang
  • 1 tb trafik pr måned

for 9.000,- for 12 måneder

Jon Hauge

relationhouse.com

31 62 62 04

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 01:02
Greyzone:

En Windows Server licens er noget af det dyreste i verden. Næst efter diamanter....

Der må da være et eller andet... 

Licensomkostningerne for f.eks. Windows Server Web Edition er rigtigt nok ret lav, så typisk er det ikke Windows licensen der vil gøre at en dedikeret server er en dyr løsning for at få dækket dit .NET behov - men resten af de omkostninger der er forbundet med serveren, som du også vil have ved f.eks. en Linux løsning. Er den gratis udgave (Express Edition) af MSSQL ikke tilstrækkelig for dit behov så skal du dog også have en MSSQL licens, hvilket vil trække prisen længere op på en dedikeret løsning. Oven i skal du have tid og kompetence til selv at stå for opsætning og vedligeholdelse, eller alternativt betale dig fra det.

Nu skriver du ikke hvor omfattende dit site er, men i langt de fleste tilfælde tror jeg et shared miljø vil være en fin løsning jo mindre det er et voldsomt site eller du har behov for specielle ting på serveren som man ikke normalt finder i et delt miljø. Hvis budgettet er højt nok, er der dog ingen tvivl om at du med en dedikeret løsning typisk vil kunne få en bedre løsning (dedikeret ydelse & større fleksibilitet) - men det er jo ikke altid der er grund til at skyde gråspurve med kanoner :)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:08

Jon Hauge - Relation House:

Relation House tilbyder

Det kan absolut _ikke_ anbefales at køre Windows virtuelt. Det har på alle de installationer jeg har set kørt elendigt.

Hvis alligevel vi er deroppe af i prisen, så brug de 600kr mere på en dedikeret løsning. Derudover huer dine 1000GB trafik mig til den lave pris ikke rigigt, det lyder som noget tysk hosting i gen-forhandler?

Jeg kan lave flg server til 1299,- om måneden , og 0.- i oprettelse (Amino tilbud):

Intel Quad Core : Q6600  @ 2.40GHz, 4GB Ram, 2x250GB 7200 RPM Harddisk, Windows 2008 Web Server Edition og 100gb trafik.

Maskinen vil blive hosted i et dansk datacenter med 3 redundante 10gbit linier (dvs 6x10gbit) til strategisk udvalgte knudepunkter på internettet, heriblandt TDC's hoved-fiberknudepunkt. Det betyder at du har så godt som ubegrænset adgang til en af DK's største internet udbydere.

1299 er ikke engang det dobbelte af Jon's 9000kr om året. Jeg mener ikke det kan betale sig at spare og gå virtuelt når vi snakker Windows servere.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 01:49

Relation House tilbyder

• 2 gb ram,
  • 40 GB Harddisk
  • SQL server licens
  • remote desktop adgang
  • 1 tb trafik pr måned

Hvad koster en MS SQL 2005 (standard) og hvilken server park bruger i?

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 01:51

Mikkel Mikjær Christensen:

Jeg kan lave flg server til 1299,- om måneden , og 0.- i oprettelse (Amino tilbud):

Intel Quad Core : Q6600  @ 2.40GHz, 4GB Ram, 2x250GB 7200 RPM Harddisk, Windows 2008 Web Server Edition og 100gb trafik.

Maskinen vil blive hosted i et dansk datacenter med 3 redundante 10gbit linier (dvs 6x10gbit) til strategisk udvalgte knudepunkter på internettet, heriblandt TDC's hoved-fiberknudepunkt. Det betyder at du har så godt som ubegrænset adgang til en af DK's største internet udbydere.

Hvad koster en MS SQL 2005 (standard) og hvilken server park bruger du? Hvad koster trafik i f.eks en 100 GB blok?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 09:41

Nu er .Net hosting ikke noget vi kan tilbyde i redHOST - men det med serverne kan vi nu nok lege med på - det var dog tiltænkt at vi lige ville vente lidt inden lanceringen til den nye hjemmeside var færdig meeeen nu får i alligevel tilbuddet.

redHost Server #1

Dell 1950 III
1 x Intel Xeon CPU (2,8Ghz)
2 GB Ram
2 x 300GB HD (Raid 1)
100 Mbps forbindelse
1000 GB Trafik / mnd.
2 IP adresser
Remote desktop (win) / Root (linux)
Hosted i Århus
SLA Level: Best Effort

Pris: 899,- om måneden

Oprettelse: 2995,-

Tilkøbsmuligheder:

50 GB Backup på ekstern server + 399,- / mnd. (til backups fra din server)
100 GB Backup på ekstern server + 699,- / mnd. (til backups fra din server)

Der kan desuden tilkøbes mere ram, cpu, trafik, 1 Gpbs port, vpn m.v. bare send en mail hvis du ønsker et konkret tilbud.

Licenser:
Linux 0,- / mnd.
Microsoft Windows 2008 Web Edition 99,- / mnd.
Microsoft SQL Server Workgroup Edition 399,- / mdn.
Microsoft SQL Server Standard Editiion 1499,- / mdn.
Microsoft SQL Server Enterprise Edition 6999,- / mdn.

Alle priser er eks. moms og der er en minimum bindingsperiode på 12 måneder ved de her priser.

Såvel linux som windows baserede maskiner leveres med en basisk installation og root adgang (linux) eller remote desktop admin adgang (windows) udleveres til kunden. Drifting, SLA m.v. tilkommer ovenstående tilbud.

Interesseret? Så skriv en mail til email@redhost.dk eller ring på 61278555.

Fra København
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 62
Fra  Relation House ApS Skrevet kl. 12:02

Relation House tilbyder

• 2 gb ram,
  • 40 GB Harddisk
  • SQL server licens
  • remote desktop adgang
  • 1 tb trafik pr måned

---

Løsningen kører ganske fint, men kan selvfølgelig ikke sammenlignes med ting som er over dobbelt så dyre.

Hostingcentret ligger i Tyskland og har 6 redundante internet forbindelser hvoraf de to går direkte til Danmark og Sverige.

SQL server er inkluderet i prisen.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 12:10

SQL server er inkluderet i prisen.

Er det Microsoft SQL Server 2005 Standard Edition?

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)