Ja, ved delt miljø placeres jeres applikation på samme server som en række andre applikationer. Prisen på kr. 100,- giver jer 100 MB plads i alt til ASP.NET 2.0 webapplikation samt MS SQL 2005 database. Forudsat at der ikke er tale om en meget tung applikation (forstået således at hvis applikationen trækker al saft og kraft ud af serveren på den ene eller anden måde, så skal vi lige kigge på det inden jeg kan give et bindende tilbud). Det er vist ved at være sengetid her - ring evt. til os i morgen, så tager vi en snak om tingene: KONTAKT Mvh. Anders |
Hej Nicolai
Lige pt. er der omkring 40 andre kørende applikationer pr. server. Langt de fleste meget lette hjemmesider der ikke giver det store load. De tungere applikationer køres så vidt muligt for sig. Derfor mit forbehold mht. til de nævnte priser og "tunge" applikationer.
Jeg kan og vil ikke garantere nogen %-mæssig del af ressourcerne på de delte miljøer. Jeg mener simpelthen at der er for mange ukendte faktorer til at jeg med hånden på hjertet kan garantere noget her :)
Mvh. Anders