Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modelbureau Vs modelbureauer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino folk

Har du/I noget kritik eller tilføjelser til mit site, vil gerne høre nogle seriøse meninger?

www.bergmodels.dk

Mvh

Martin

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 03:53
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

1. Sitet virker tungt, det tager langt tid om at loade. Kan være at din udbyder er for langsom. 

2. Du har menuen i bunden, normalt forventer man at den er foroven. Det kan give forvirring hos de besøgende

3. Du har andre fonts i menuen en resten af sitet. Det tyder på en mindre programmerings "hovsa".

4. Når man klikker på Enter så er siden tom, man skal vælge f.eks woman. Jeg ville sørge for at få noget på den side med det samme

5. På forsiden ville jeg have noget flash som køre og viser forskellige modeller i stedet for kun at vise det samme billede

6. Nyheden til højre mangler "padding". Sætningen går helt ud til margen og det ser ikke godt ud

Held og lykke! 

Peter

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:02

Hej Peter

Tusind tak for dine meninger og tid på mit sitet.

Jeg har ikke selv problem med at det virker tungt, da jeg har en rigtig hurtig forbindelse, men vil da lige teste det ved nogle af mine kammerater, som har mindre forbindelser.

Havde ikke selv tænkt over at det med forsiden, hvor man så kommer ind til en blank side, men det har jeg rettet med det samme, tak for det. Svært at se skoven for bare træer.

Grunden til at jeg ikke har flash, er at det er Google dens søge optimering ikke så glad for, så det gik jeg faktisk væk fra f denne grund, kan det laves uden at det ødelægger søge optimering?

Har også fjernet nyhederne, det ser ikke så fedt ud, det har du ret i.

Fonten er med vilje valgt på den måde, da vores logo er lavet i en font, som næsten ingen har på deres computer, og derfor har vi kun brugt den som logo, resten burde være det samme, har du fundet nogle specifikke fejl der?

Mvh

Martin

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)