Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges og kan ideen bruges?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja som overskriften siger søger jeg lidt hjælp.Stick out tongue er ny i faget.

de fleste af jer her inde kender nok siden Dkbn?

jeg kunne godt tænke mig at lave noget ligende men tror folk der er et marked for et site til som det?(man kan jo altid vælte det af pinden:D)

jeg tænkte på man kunne lave nogle aftaler med nogle landsdækkende tøj forretninger da mode og byture jo går hånd i hånd:D

aftaler med diverse diskoteker rundt om i landet og meget andet guf for brugerne.

jeg har kontaktet et par firmaer og nogle af dem kunne godt være med på ideen hvis den blev til noget.

men hvad kræver det at starte op man skal jo ha en hjemmeside og en betalingsmåde men hvordan får man det?

jeg er rimelig ny angående det med at lave hjemmesider da jeg ikke har prøvet det før

hvis nogen skulle ligge inde med nogle råd til hvordan man får startet sårn en hjemmeside op må de meget gerne skrive eller hvis folk kender en/nogen som kan hjælpe med at sætte siden op. og da også gerne hvis nogle skulle ligge inde med ca priser.

og ellers glæder jeg mig bare til og høre jeres ros og kritik angående dette projekt.

MVH o0Rp0oYes

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:38

Mit bedste råd er at starte med at lave en forretningsplan, så du selv får et overblik over hvad der skal til osv. - Det er bestemt ikke gjort med en hjemmeside alene ;o)

Du kan downloade en forretningsplan fra startogvaekst.dk

God fornøjelse...og held og lykke med projektet.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 01:28

Hej..

Ja nu vil jeg ikke skyde din idé i sænk men...

Idéen om at tage billeder af unge i natte-by-livet er en god idé, og DKBN tjener sikkert godt på at man skal have en guld profil for at se hvem der tjekker ens profil ud, og for at se andres private billeder.

Jeg vil dog sige at marked er mættet på dette punkt, der er allerede flere aktører på dettet marked: Nightlife, kannon (tror jeg de hedder) og så DKBN. Jeg mener selv at folk bliver forvirret når der er så mange, DKBN dækker jo allerede stort set alle diskoteker i Danmark, samt bar'er. Så det der med at vælte dine konkurrenter "af pinden" er lidt udelukket. (kun min mening)

Bemærk at du skal få andre til at tage de billeder, du skal få dem til at uploade dem på din side, og det er de værreste der giver at gøre dette gratis. Ja der er meget du skal overveje her..

Pøj pøj med idéen..

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 16:55

Hej,

Syntes det lyder spændende med dit projekt og jeg har mulighed for at hjælpe med design og programmering af hjemmesiden.

Du kan kontakte mig ved email: munch_simon@hotmail.com

Tlf. 28603579

/Munch

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:59

Du skal ikke vælte nogen af pinden. Du skal derimod tage kunder, gøre dkbn usikre, og så lade dem opkøbe dig. Det er set før.

Pt. findes der kun 1 seriøst nattelivsbilleder site og det er dkbn.
Der fandtesm Nightleif, som blev opkøbt af dkbn. Der fandtes glows.dk som også blev opkøbt af dkbn. Jeg er lidt i tvivl om at nightleif og glows måske var det samme. 

Jeg tror aldrig at du med almindelig markedsføring og pr kan slå dkbn af pinden, men du kan nok godt hvis det gøres godt og hypes meget gøre dem nervøse så de derefter opkøber dig.

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 13:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår ikke helt din ide' med at lave aftaler med tøjforretninger, hvilke aftaler tænker du på?

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:18

Hej alle tak for de mange fine svar og jeg er i gang med at kigge lidt dyber på det.

ja regnede heller ikke med at man bare lige sårn kan vælte dkbn væk.

kan ikke sige så meget endnu men angående aftaler med butikker så er det omkring % på diveres ting osv.

i høre mere fra mig sener bare vent:D

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)