Ja som overskriften siger søger jeg lidt hjælp. de fleste af jer her inde kender nok siden Dkbn? jeg kunne godt tænke mig at lave noget ligende men tror folk der er et marked for et site til som det?(man kan jo altid vælte det af pinden:D) jeg tænkte på man kunne lave nogle aftaler med nogle landsdækkende tøj forretninger da mode og byture jo går hånd i hånd:D aftaler med diverse diskoteker rundt om i landet og meget andet guf for brugerne. jeg har kontaktet et par firmaer og nogle af dem kunne godt være med på ideen hvis den blev til noget. men hvad kræver det at starte op man skal jo ha en hjemmeside og en betalingsmåde men hvordan får man det? jeg er rimelig ny angående det med at lave hjemmesider da jeg ikke har prøvet det før hvis nogen skulle ligge inde med nogle råd til hvordan man får startet sårn en hjemmeside op må de meget gerne skrive eller hvis folk kender en/nogen som kan hjælpe med at sætte siden op. og da også gerne hvis nogle skulle ligge inde med ca priser. og ellers glæder jeg mig bare til og høre jeres ros og kritik angående dette projekt. MVH o0Rp0o |
Mit bedste råd er at starte med at lave en forretningsplan, så du selv får et overblik over hvad der skal til osv. - Det er bestemt ikke gjort med en hjemmeside alene ;o)
Du kan downloade en forretningsplan fra startogvaekst.dk
God fornøjelse...og held og lykke med projektet.