Vover at stikke hovedet frem blandt alle jer dygtige folk, og spørge om en eller flere af jer ved lejlighed vil give noget konstruktiv feedback på mit website: www.galleri-eland.dk
Sitet har gennemgået store forandringer det sidste år mht. designet - og også indhold (tekst + fotos), så jeg synes det passer bedre sammen stilmæssigt. MEN... man kan jo stirre sig blind på eget "værk". Og det føler jeg lidt er sket på nogle områder - så jeg søger jeres førstehånds indtryk.
Det jeg først og fremmest gerne vil vide er, hvordan siden er at komme ind på. Indbyder forsiden til et videre kig? Er det nemt at finde frem til shop-delen? Er der for meget tekst? (jeg har nok en tendens til at "over-gøre" tingene nogle gange)
Er der andet I falder over, er I naturligvis meget velkomne til også at kommentere på dette.
Hvor er dit website bare appetitligt. Dit showroom er genialt, så man kan se størrelsesforhold - der er ikke ret meget andet at sige til den. Det eneste, som bør rettes er et par detaljer:
- På forsiden er din adresse forneden svær at læse på den mørke baggrund. Skriften kunne med fordel lysnes en del.
- Under "Kunst skaber glæde" mangler der et "d" i besøgende et enkelt sted.
De sider, jeg har kigget igennem, er generelt en fornøjelse at læse, enkelt, klart og interessant.
Jeg har fluks fjernet antal hits... det er jo korrekt - hvad skal det bruges til?!! :-)
Tekst forneden på siden kan jeg ikke gøre så meget ved. Det er en skabelon jeg bruger til hjemmesiden, som begrænser lidt mine muligheder for redigering - men gør det så samtidig også rigtig nemt, når nu man ikke er en "haj" til html kodning osv. Det sammen gælder dankort logo's.. dem kan jeg ikke ændre.
Men tusind tak for jeres svar, det har givet mig svar på nogle ting jeg var i tvivl om.
Jeg modtager fortsat meget gerne feedback på hjemmesiden.. har tilrettet forsiden sidenhen, så der er vist forskellige vare kategorier allerede der.
Endvidere har jeg været på udkig efter flere mulige varegrupper, og har fundet frem til Kunst kalendere og postkort med kunst, som jeg allerede er begyndt at sælge. Noget nyt er på vej: store magneter med kunst. Til fx. køleskabsdøren. (Den er som regel så kedelig i sig selv)
Herudover vil jeg meget gerne høre:
- Opfordrer siden til køb? - Er det nemt at finde frem til webshoppen? - Ville DU købe kunst via nettet? (Hvorfor/hvorfor ikke) - Hvad fungerer på siden/hvad fungerer ikke.
Smid fløjlshandskerne, og giv konstruktiv kritik. Ikke på kunsten - dér hersker smag og behag jo... Men meget gerne på hjemmesiden/webshoppen. Opbygningen af denne. Osv.
Først og fremmest synes jeg godt om siden. Ved første blik troede jeg ikke, at det var en webshop, som man kunne handle i, men blot et galleri. Dermed synes jeg også, at du bør gøre det mere klart på din forside. Evt. med en stor "Gå til webshop" knap eller noget i den retning.
Jeg kunne måske godt finde på at købe kunst på nettet, men kun hvis jeg er sikker på, at jeg kan fortryde. Det er jo ikke sikkert at min skærm gengiver farverne korrekt.
Jeg ville også fortrække, hvis jeg kunne se et kunstværk i fuld skærmstørrelse, få at kunne se detaljerne. Det kan man ikke i din shop.
Husk forøvrigt, at din fortrydelsesret skal stå fremhævet i dine vilkår i henhold til lov om visse forbrugeraftaler.