Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp os med at blive klogere

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De næste tre uger gennemfører de regionale Væksthuse og DI en undersøgelse af de udfordringer, som ledere i mindre (både etablerede og nyetablerede) virksomheder står overfor. Resultaterne skal bruges til at videreudvikle den rådgivning, som Væksthusene og DI tilbyder virksomhederne.

Jeg håber, du har tid og lyst, til at besvare undersøgelsen. Det tager cirka 8-10 minutter.

http://inquisite.di.dk/cgi-bin/qwebcorporate.dll?idx=GVJ2QH

Resultaterne vil blive offentliggjort i forbindelse med "Global Entrepreneurship Week" i uge 47.

På forhånd tak

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:45

Det var så lidt :) Det manglede bare med alt den hjælp i har stillet til rådighed for os på startvaekst.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:54

Velbekom, det var så lidtSmile

Efterårshilsner

Sanne

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 23:01

Hej.

Så er skemaet udfyldt.

Det gjorde slet ikke ondt Big Smile

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:05

Jep, jeg har også svaret, selvom Dansk Industri ikke vil linke til Amino Virksomhedsbørs, da Amino ikke er medlem af Dansk Industri (Og derfor nu heller aldrig bliver det).
Men en dag kommer i vel frem til dette årtusinde ;-)

Dbh Martin

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 23:36

Så fik jeg også udfyldt spørgeskemaet, 8-10 minutter tager det jo ikke. Det havde været en fin service, at man kunne tilmelde sig med en mailadresse og få resultatet tilsendt - for os, der har andet at holde styr på end ugenumrene.

:-)

Tilmeldt 17. Oct 08
Skrevet kl. 08:23

Hej Martin,

Jeg kan se, at AMINO er medlem af DI's IværksætterNetværk, så der ingen problemer med at lave link til Amino Virksomhedsbørs fra DI's hjemmeside. Jeg beder lige den ansvarlige om at få bragt det i orden.

Mvh
Sune

Tilmeldt 17. Oct 08
Skrevet kl. 08:27

Hej Anette

God idé. Jeg undersøger lige, om vi ikke kan få rettet spørgeskemaet, så folk kan tilmelde sig med en e-mail-adresse. Men hvis jeg nu lover, at jeg også offentliggør tallene her, så håber jeg, at det kan være et "lille plaster på såret" :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:09

DI's IværksætterNetværk:

Hej Martin,

Jeg kan se, at AMINO er medlem af DI's IværksætterNetværk, så der ingen problemer med at lave link til Amino Virksomhedsbørs fra DI's hjemmeside. Jeg beder lige den ansvarlige om at få bragt det i orden.

Mvh
Sune

Hej Sune

Øhh er vi det? Nå men tak for linket.

Dbh Martin

Tilmeldt 17. Oct 08
Skrevet kl. 18:01

Ja - jeg kan se, at I er blevet gratis medlem af DI's IværksætterNetværk en gang i løbet af 3. kvartal i år. Og 30. september næste år udløbet medlemsskabet, hvor I så vil blive kontaktet og spurgt, om I ønsker at blive betalende medlemmer. Hører vi ikke noget fra jer, bliver I helt automatisk udmeldt.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)