De næste tre uger gennemfører de regionale Væksthuse og DI en undersøgelse af de udfordringer, som ledere i mindre (både etablerede og nyetablerede) virksomheder står overfor. Resultaterne skal bruges til at videreudvikle den rådgivning, som Væksthusene og DI tilbyder virksomhederne.
Jeg håber, du har tid og lyst, til at besvare undersøgelsen. Det tager cirka 8-10 minutter.
Jep, jeg har også svaret, selvom Dansk Industri ikke vil linke til Amino Virksomhedsbørs, da Amino ikke er medlem af Dansk Industri (Og derfor nu heller aldrig bliver det). Men en dag kommer i vel frem til dette årtusinde ;-)
Så fik jeg også udfyldt spørgeskemaet, 8-10 minutter tager det jo ikke. Det havde været en fin service, at man kunne tilmelde sig med en mailadresse og få resultatet tilsendt - for os, der har andet at holde styr på end ugenumrene.
Jeg kan se, at AMINO er medlem af DI's IværksætterNetværk, så der ingen problemer med at lave link til Amino Virksomhedsbørs fra DI's hjemmeside. Jeg beder lige den ansvarlige om at få bragt det i orden.
God idé. Jeg undersøger lige, om vi ikke kan få rettet spørgeskemaet, så folk kan tilmelde sig med en e-mail-adresse. Men hvis jeg nu lover, at jeg også offentliggør tallene her, så håber jeg, at det kan være et "lille plaster på såret" :-)
Jeg kan se, at AMINO er medlem af DI's IværksætterNetværk, så der ingen problemer med at lave link til Amino Virksomhedsbørs fra DI's hjemmeside. Jeg beder lige den ansvarlige om at få bragt det i orden.
Ja - jeg kan se, at I er blevet gratis medlem af DI's IværksætterNetværk en gang i løbet af 3. kvartal i år. Og 30. september næste år udløbet medlemsskabet, hvor I så vil blive kontaktet og spurgt, om I ønsker at blive betalende medlemmer. Hører vi ikke noget fra jer, bliver I helt automatisk udmeldt.