Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

google søgninger

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 2 person

hey alle

jeg undre mig over hvorfor jeg den ene dag kan ligge nr 1 på et søgeord, dagen efter er jeg ikke at finde på i hvert fald de 10 første sider.

meget mystisk og irriterende....Smile

nogend er ved hvad der kan være gået galt?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:21
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hvis jeg gætter på at din side er ret ny og eller at det pågældende søgeord ikke er ret eftertragtet, har jeg så ret?

Ofte springer placeringerne ekstra meget op og ned i de to situationer. 

Hilsen Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 09:26
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

hmm ja min side er forholdsvis ny, men den lå på første side i et par uger selv på søgeord jeg ikke regnede med.

er der et smart system eller program som kan holde øje med hvor man ligger på de forskellige søgeord? eller skal man se siderne igennem og finde sin egen?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:34

Prøv fx dette værktøj: http://www.cleverstat.com/en/google-monitor-query.htm

Men pas på med at bruge det for ofte eller at søge mere end 20-30 resultater igennem for hvert søgeord, så Google ikke bliver træt af situationen. :-)

Vær opmærksom på at den slags langt fra er en præcis videnskab.

Hilsen Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 09:36

Jeg bruger selv http://www.seosupport.dk/ - for jeg brugte også en del tid på at tjekke mine placeringer i søgemaskinerne, det gør jeg ikke længere, nu holder denne side styr på mine placeringer og melder tilbage hvordan det ser ud - op eller ned i forhold til sidste gang der blev tjekket.

Derudover får jeg en masse viden om søgemaskiner samt hvordan jeg skal gøre for at få min side endnu højere op i søgemaskinerne.

Jeg er rigtig godt tilfreds med abonnementet og bruger nu mindre tid på at tjekke placeringer. Big Smile

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:57

jordbaer:

hmm ja min side er forholdsvis ny, men den lå på første side i et par uger selv på søgeord jeg ikke regnede med.

Med en helt ny side vil du ofte opleve, at den ligger "for godt" placeret i sin første levetid, før den finder sit naturlige leje længere nede på søgeresulaterne. Især på områder med lidt konkurrence om pladserne.

Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 09:36

tak for svar, det er dejligt med svar man kan bruge til noget.

held og lykke til alle... mange tak herfra

Fra Ganløse
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 20:54

Et sent indspark:

Hvis din annonce ikke vises, kan det også skyldes at dit budget for den dag er opbrugt. Har du sat et fast budget til din Adwods kampagne, stoppes visningen når det er opbrugt.

Mvh

axel

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 22:22

Pakua:

Et sent indspark:

Hvis din annonce ikke vises, kan det også skyldes at dit budget for den dag er opbrugt. Har du sat et fast budget til din Adwods kampagne, stoppes visningen når det er opbrugt.

Mvh

axel

Hej Axel.

Det var organisk søgemaskineoptimering, der blev snakket om i denne sammenhæng :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)