Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har dummet mig!!

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

selvpension45:

Kan E51 også dette.

Det kan den, ja - jeg foreslog E50, fordi den er meget billig. :) Af andre telefoner kan nævnes: Nokia N95, N82, E71, E65, E61, 6231, N73, N85 m.fl.

Download softwaren Xelnex Lite herfra og overfør filen til telefonen. Det er det program jeg har bedst erfaring med.

For lige at komme eventuelle indvendinger i forkøbet: Det er fuldt ud lovligt at optage en telefonsamtale, hvis den ene part ved, at det gøres - jeg har tidligere gjort det for at kunne yde bedst mulig service overfor vores kunder. :)

Fra Eskilstrup
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:14

Hej Lone.

Jeg kan måske hjælpe dig lidt, hvis du har nogle sweatere, som jeg evt. kunne købe (til videre salg), så prisen skal være rimelig.

Hilsen Ingeborg.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:51

luski:

Hej Lone.

Jeg kan måske hjælpe dig lidt, hvis du har nogle sweatere, som jeg evt. kunne købe (til videre salg), så prisen skal være rimelig.

Hilsen Ingeborg.

Du er med på at du lige har svaret på en tråd der er næsten 2 år gammel, ikke?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 21. Jun 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 22:30

.... og i mellemtiden har Clamal skiftet navn til "Nedluksselskab 1 af 22. december 2009 Aps under konkurs" og genopstod den 1. februar 2010 under navnet BK textil Aps med binavnet Clamal Aps.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:17

Hej Lone 

Du skal først og fremmest have en advokat - du skal også sende beskeden til firmaet ANBEFALET som brev

du skal kunne dokumentere at du har reageret i tide og informeret firmaet.

Hvis du brænder inde med tøjet så kan du prøve at sælge det på BTB Auktioner, www.btbauktioner.dk 

Det er salg til professionelle og BTB Auktioner sikre at betalingen er hjemme før du skal levere.

Det kræver at du har nogle fotos, og har du ikke det så er det vel bare med at få venner i tøjet og selv tage nogle fotos så kunderne kan se hvad det er de køber.

Prøv også at søge hjælp hos http://www.startvaekst.dk/vhhr.dk de er nu slet ikke så tosset, der er afdelinger i hele landet, og det er gratis. Der er også under Væksthus noget som hedder "last chance" det er for virksomheder i krise.

Det er ikke sikkert det hedder last chance men noget i den retning, det er forvirksomher der er i virkelig krise.

Der er lidt forskellige måder du kan sætte det på BTB Auktioner og vi hjælper dig gerne, en af ejerne har haft en tøjbutik og kan måske give nogle tip til bedre salg på BTB Auktioner. du kan ringe til mig på 60171162 eller mail på sah@btbauktioner.dk 

med venlig hilsen
BTB Auktioner

Sven Åge Harup-Hansen 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)