Olina og Internexus, ja godt med en griner. Hehehe.
Men havde faktisk ikke kigget på datoen, da jeg så nogle andre lige havde skrevet på den og den poppet op i min " amino newsfeed" som nyheder på iPhone. Så bedre sent end aldrig:-)
Ja ved godt det er en super stor side nu.
Super fedt at den faktisk var inde at vende her:-)
Olina og Internexus, ja godt med en griner. Hehehe.
Men havde faktisk ikke kigget på datoen, da jeg så nogle andre lige havde skrevet på den og den poppet op i min " amino newsfeed" som nyheder på iPhone. Så bedre sent end aldrig:-)
Ja ved godt det er en super stor side nu.
Super fedt at den faktisk var inde at vende her:-)
God dag.
Men derfor kan de jo også blive bedre så måske de ser der og reagere på det :)
Ja super fedt, det viser jo bare hvor stor værdi amino har, ved godt folk muligvis havde klaret sig okay siden, men hvor mon e handel var idag uden ? Især for de små som starter op og alle har jo været små en gang!
ja det er fuldstændig rigtiigt som Internexus skriver mht. Whiteaway.
Men, og det er ikke for at kritisere, at måske skulle næste projekt mht. god råd ang. hjemmeside være din egen.
Jeg kan se på jeres hjemmeside at I/du har været igang siden 2010, hvordan kan det så være hvis SEO er jeres speciale at jeres side ikke rangerer højere. PR-0
Desuden er det nærmest et kriterium for at kunne blive rangeret overhovedet, at har har sat Søøgeord på sin side.
Jeres har ingen, i det mindste ikke i head sektionen.
Så kan du ikke lave en ny tråd, hvor vi alle kan være med til at hjælpe jer op i rangering.
Min hjemmeside er fint optimeret. Ved ikke hvor du ser alle de fejl, men du kan jo sende mig en mail så skal jeg nok rådgive dig gratis mht. Seo evt give dig et mini kursus. Serpname lukket pr. 1 maj 2013, derfor vil jeg ikke komme nærmere ind på den. Siden er meget ny og jeg nåede ikke at arbejde meget på den.
Jeg skrev at det var en gammel tråd, hvordan ser du det som kritik?