Hvordan kan det være noget sludder. Du har ingen mulighed for at tage overpris for dk-domæner med det nuværende dk-hostmaster system. Det er muligt at du kan snyde folk til at betale ovrepris for at registrere et domænenavn, men du får aldrig mulighed for at malke dem gennem flere år, som du kan med dotdk´s system. Det er ikke bagvaskelse, det er fakta.
Gu har man da mulighed for at tage overpriser i dag, det vil du altid ha lige meget om det er et shared registry eller ej. De pistolsælgere der ringer rundt med domæner i dag og sælger domæner til 500-900 kr vil gøre det hvad enten det er et sole, eller shared registry. Der er stadig steder her hjemme hvor du i dag betaler 100-200kr for oprettelse af domæner. Så kom ikke her og sig at den mulighed ikke findes i dag, for det er direkte løgn.
Der er heller ikke nogen der har mulighed for at malke nogen som helst i det nye setup, for kunden kan til hver en tid flytte sit domæne til en regristrant som har fornuftige priser. Som det er i dag har man ingen mulighed. Der er DK-hostmaster eller intet.
Dk-hostmaster en en stor sammenspist klub, der har sovet i timen. Hvis de havde været fremme i skoene ifb med det udbud der var, så havde de også haft en chance for at få det. Men man vinder ingen udbud ved bare at møde op med det samme tilbud som for 8 år siden.
Og til det med at det bliver dyrer.. det kommer måske til at koste 20 eller 40 kr mere for et domæne. Hvis man ikke har de penge, så har man heller ikke noget at bruge et domæne til.
Jeg er kun glad for mine domæner nu bliver lagt over i et system som kan håndtere dem.
I dag er mine største udgifter til DK-hostmaster genopretningsgebyrer, fordi de konstant glemmer at sende faktura til os.
Jeg har ALDRIG haft det problem med namecheap eller afilias - aldrig