Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak for Amino debatten

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ikast
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er ny herinde, dette er mit blot andet indlæg, så vær blid Smile

Efter at have søgt lidt jobs under højkonjunkturens "katastrofale mangel på arbejdskraft" uden resultat, fik jeg for et par måneder siden den geniale idé "at så kunne jeg da også bare starte noget for mig selv", hvis det skal være på den måde.

Jeg er uddannet Civiløkonom, så uddannelsen fejler ikke noget og jeg har altid haft hænderne skruet rigtigt på, så jeg tænkte at det skulle være noget "ikke alt for stort", noget jeg kunne styre, drive og så noget med service, da jeg helst ikke vil sidde ned og blive støvet. Jeg har været studerende i ca. 10 år nu, så nu er det på tide at få lidt frisk luft.

Så jeg undersøgte de enkelte ting og fandt ud af, at én ting er at tegne en virksomhed på et teoretisk plan, noget andet er at få alle de små ting på plads i praksis, så jeg begyndte at tænke tingene ned i de helt små detaljer og noget så simpelt som at få skabt et logo, udviklede sig lige pludseligt til en af de større udfordringer, i hvert fald, hvis man som mig, har begrænsede midler at starte for.

Så via søgning på nettet fandt jeg så denne side, hvor jeg nu har fundet frem til en ung knægt der går på handelsskole og som gerne vil tjene lidt penge på at lave netop logo, bannerreklamer og lign. for andre, noget som jeg i høj grad gerne vil støtte, da jeg selv ved hvor rig man bliver af at være studerende.