Jeg skal så småt til at kigge på en udbyder og nogle modeller til en hjemmeside, men da jeg langt fra er i vante omgivelser når det angår det tekniske, har jeg prøvet at liste de ting jeg som minimum har behov for. Jeg har også forsøgt at gennemgå flere udbyderes produkter, men jeg må tilstå at jeg ikke kan linke alle mine ønsker til deres produktbeskrivelser ;-)
Jeg får ikke brug for alle features fra første færd, men har hørt et par historier om nogen der startede med en løsning, og måtte lave alt om fordi de ikke havde tænkt i langsigtede udvidelser. Så det har jeg prøvet.
Hvis jeg skal bruge nedenstående, hvilken udbyder skal jeg så kontakte?
Indhold : Friheder til at lave eget design, og det skal være meget brugervenligt ;-) Skal kunne lave et forum med logon, hvor man kun kan komme ind hvis man har betalt Betaling som månedligt automatisk træk (abonnement) Derudover almindeligt salg af varer, incl visning af tilbehørsvarer til faste priser Man skal kunne kombinere varer/emner/dele som man vil – og se pris mm. for hele projektet (altså en slags sammenlægningsfunktion) – det er ikke en indkøbskurv, men klik f.eks 10 ting af 100 ud på en multiple-choice, og se hvad prisen bliver Kalender, hvor man kan melde sig til og få besked om initiativer Mulighed for at klikke på et landkort, og derefter booke sig direkte ind i kalender til møder Nyhedsbreve Afspilning af videoer – egne + brugeres Live chat RSS feed Søgefunktion (intern) Afstemninger Bogmærke og printe sider/artikler Gavekort Flere betalingsløsninger, incl. master/visa, PayPal og ewire
Er der noget superlogisk som jeg har glemt?
/Henrik |
Friheder til at lave eget design, og det skal være meget brugervenligt ;-)
Hvad i alverden mener du med det punkt? Vil du selv kunne lave designet i html, eller vil du have en grafisk editor indbygget?
Og hvad leder du egentlig efter? En der kan kode dit website, eller en der kan designe det?