Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har styr på indholdet, men hvilken udbyder kan klare det ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Jeg skal så småt til at kigge på en udbyder og nogle modeller til en hjemmeside, men da jeg langt fra er i vante omgivelser når det angår det tekniske, har jeg prøvet at liste de ting jeg som minimum har behov for.

Jeg har også forsøgt at gennemgå flere udbyderes produkter, men jeg må tilstå at jeg ikke kan linke alle mine ønsker til deres produktbeskrivelser ;-)

Jeg får ikke brug for alle features fra første færd, men har hørt et par historier om nogen der startede med en løsning, og måtte lave alt om fordi de ikke havde tænkt i langsigtede udvidelser.

Så det har jeg prøvet.

Hvis jeg skal bruge nedenstående, hvilken udbyder skal jeg så kontakte?

Indhold :

Friheder til at lave eget design, og det skal være meget brugervenligt ;-)

Skal kunne lave et forum med logon, hvor man kun kan komme ind hvis man har betalt

Betaling som månedligt automatisk træk (abonnement)

Derudover almindeligt salg af varer, incl visning af tilbehørsvarer til faste priser

Man skal kunne kombinere varer/emner/dele som man vil – og se pris mm. for hele projektet (altså en slags sammenlægningsfunktion) – det er ikke en indkøbskurv, men klik f.eks 10 ting af 100 ud på en multiple-choice, og se hvad prisen bliver

Kalender, hvor man kan melde sig til og få besked om initiativer

Mulighed for at klikke på et landkort, og derefter booke sig direkte ind i kalender til møder

Nyhedsbreve

Afspilning af videoer – egne + brugeres

Live chat              

RSS feed

Søgefunktion (intern)

Afstemninger

Bogmærke og printe sider/artikler

Gavekort

Flere betalingsløsninger, incl. master/visa, PayPal og ewire

Er der noget superlogisk som jeg har glemt?

/Henrik

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 01:01

Hvad i alverden mener du med det punkt? Vil du selv kunne lave designet i html, eller vil du have en grafisk editor indbygget?

Og hvad leder du egentlig efter? En der kan kode dit website, eller en der kan designe det?

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra København
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 62
Fra  Relation House ApS Skrevet kl. 01:09

Hej henrik,

Der er sikkert systemer der kan hjælpe dig med at lave alt det der, men ikke et enkelt system som kan det hele.

Eget design er sjældent nemt at lave - du skal som minimum forstå HTML og CSS.

Det lyder lidt som om at du måske burde få lavet en samlet løsning hos en leverandør som kan hjælpe dig videre.

Det undrer mig lidt at dit indlæg har ligget her i mere end en time uden at der ligger 30 svar til dig :) men måske skyldes det at du ikke er særlig præcis i forhold til hvad du leder efter.

Der findes et system som hedder Drupal som kan meget af det som du har brug for, men det er ikke nogen enkel sag at strikke hele løsningen sammen - heller ikke selvom drupal kan meget af det, men her kan du vælge at starte et sted og prioritere dine ønsker.

MVH

Jon Hauge

relationhouse.com

31 62 62 04

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:19

Martin T:

Hvad i alverden mener du med det punkt? Vil du selv kunne lave designet i html, eller vil du have en grafisk editor indbygget?

Og hvad leder du egentlig efter? En der kan kode dit website, eller en der kan designe det?

Henrik mener selvfølgelig at han vil have sit eget design...

Henrik: At få dit eget design er der ikke problemer med. De andre ting du nævner er der for såvidt heller ingen problemer med. Det skal bare planlægges ordenligt. Hos 1902 vil vi kunne tilbyde at hjælpe dig hele vejen igennem.

Såfremt du ønsker at tale med mig så skriv en mail til peter.skouhus@1902software.com. 

Du kan se 1902's Danske referencer ved at klikke på følgende link:  http://www.1902software.dk/index.php?id=41

Tilmeldt 17. Aug 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 08:39

Hej!

- og mange tak for respons..!

Jeg beklager hvis det er uklart hvad jeg søger, men jeg har absolut ingen erfaringer i hjemmesider, eller hvordan de laves.

Frihed til at designe, her mener jeg en løsning hvor jeg arbejder i en slags skabelon, og frit kan flytte rammer, tekst, billeder, ændre farver mv. Jeg er ikke interesseret i noget der er programmeringstungt.

Det jeg søger, er en udbyder som f.eks Dandomain, der har en løsning der kan dække mit behov. Eller et program som f.eks det der er foreslået herover, der kommer nær en dækning af mit behov.

Findes det ikke uden det bliver rasende dyrt, så må jeg være flexibel på ønskelisten....

Jeg checker de links og referecer I har givet mig, og er der andre eller nye ideer - er det naturligvis velkommet ;-)

Tusind tak for hjælpen !

/Henrik

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 10:27

Hej Henrik

Vi vil gerne kigge lidt nærmere på dit projekt. Vi kan snakke lidt videre om det pr. mail til vi kommer til noget vi i TakeTwo kan give et tilbud på.

Du kan fange mig på psj@taketwo.dk

"Frihed til at designe, her mener jeg en løsning hvor jeg arbejder i en slags skabelon, og frit kan flytte rammer, tekst, billeder, ændre farver mv. Jeg er ikke interesseret i noget der er programmeringstungt."

Bare for lige at være helt sikker, det du mener er altså at når systemet er sat op skal du selv kunne flytte rundt på de forskellige elementer på siden, right?

Jeg bliver nok lige nød til at forhører mig hos en programmør før jeg kan sige om det overhovedet er muligt og hvor meget fleksibilitet det rent faktisk vil give.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)