"Desuden er du vel klar over at det ikke er dig selv der inkasserer bøderne ik´? Det er nemlig også ejerne af P-husene eller områderne."
Det er ikke nødvendigvis rigtigt. Det afhænger af den aftale man laver med ejeren/ejerne af arealet. Parkeringsselskaberne kan f.eks. tilbyde gratis overvågning/rondering mod at selskabet selv opkræver og beholder afgifterne.
Jeg har været p vagt i kbh. før end du kan starte som pvagt skal du på et grundkursus i min 3 uger og du skal hvis du vile starte som selvstændige pvagt godkendes af rigspolitiet det har jeg under søgt da jeg selv for et par år tilbage selv fik den samme ide.
jeg skal også lige sige til dig at det ikke heder en p bøde men en afgift
kommunerne tjener okke fedt på at udskrive p afgiter og tro nu ikke at du kan tjene fedt da jeg var ansat i kbh kommune sonm p -vagt fik jeg ikkemere i løn end hvad en alm. arbejdes mand får jeg driver i dag et vagt seæskab og tjener flere penge på det end da jeg var p -vagt
Er dette stadig gældende for et parkeringsselskab? (Eller har det nogensinde været det?) Så vidt jeg kan se, drejer det sig om vagtselskaber. Ikke parkeringsvagter. Alle er jo i bund og grund velkommen til at udskrive en regning til en fremmed der benytter deres private område.
Hej Simon. Måtte bare lige kommentere på det. Parkeringsvagter får skam provision UTROLIGT NOK! Det forklarer også nogen af de omtalte "ikke berettigede" bøder som der engang imellem uddeles.
Burde ikke være lovligt at kunne på provision indenfor den branche.