Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Webshop!!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorte, man kunne jo mene er det ville være 1000 gange nemmere hvis du bare tydeliggjorde jeres tilbud en smule! Fx skrev hvor stort et adwordsbudget man skal køre igennem jer og hvor lang tid man binder sig for.

Tilbudet minder utrolig meget om det telefonselskaberne gjorde for ganske få år tilbage, få en gratis mobilos, og hæng på det ondeste abonnement du overhovedet ikke kan gennemskue (det er jo hvad mit mistroiske væsen tænker når nu du ikke hjælper mig med en anderledes tankegang).

Jimmy

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:11

Dorte i kommer ikke særlig langt med at holde tingene hemmeligt. Så skulle i fra starten ikke have postet noget her på amino, for det er jo klart at vi ønsker facts på bordet

Tilmeldt 16. Oct 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:15

Hvis man efter 3 måneder eller mere med AdWords ikke længere ønsker at benytte sig af AdWords, kan man opsige dette, men man beholder naturligvis sin webshop, dog mod at man betaler fra 498 kr om måneden.

Tilmeldt 16. Oct 08
Skrevet kl. 11:16

Der er såmænd intet hemmeligt i det.

Vi foretrækker blot at tage en dialog med hver enkelt kunde, da det er meget individuelt hvad det koster at annoncere på Google.

Vi vil ikke fortælle en standardpris, hvis den kun holder i 2% af tilfældene.

Jeg kan jo heller ikke ringe til en murer og spørge hvad et hus koster, uden at han skal vide hvor stort huset skal være og i hvilke materialer der skal bruges.

Hvis I synes det er interessant at få en gratis webshop, så lad os få en kort og personlig telefonsamtale, så vi kan snakke om budgetter, søgeord og alt det andet...

Med venlig hilsen

Dorte Tindahl

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 11:32

Hej Dorte.

Det lyder da spændende med en gratis e-shop, især når du skriver: Vores WebShop er typegodkendt af e-mærket / e-handelsfonden.

Nu er det sådan, at jeg godt vil have, at kunderne også kan betale via bankoverførsel, hvor jeg først sender varerne, når pengene er på min konto. Jeg ønsker nemlig ikke at bruge ressourcer på incasso.

Er dette dækket af den typegodkendelse I skriver om?

Dbh KnudS

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 11:39

Hej igen,

Har du overhovedet ikke nogen mulighed for at komme med et priseksempel eller 2. Det vil belyse det hele meget bedre for mig.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 11:44

Dimsedut:

Jeg kunne tænke mig en shop der sælger blå blyanter med viskelæderhoveder.

Jeg har kun én søgeordsfrase til min adwordskampagne

"blå blyanter"

Man skulle næsten tro at du har fået fat i min forretningsplan....

Tilmeldt 16. Oct 08
Skrevet kl. 11:46

Hej Knud

Når vores shop er typegodkendt, betyder det at vores kunde kan hurtigt og billigt får deres shop e-mærke godkendt..

Men så vidt jeg husker, betyder det også, at man IKKE må tage betaling før produktet er sendt..

Så hvis man vil tage penge før man sender, så får man den nok ikke godkendt til e-mærket

Med venlig hilsen

Dorte Tindahl

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 12:10

MediaDirekt:
....hurtigt og billigt får deres shop e-mærke godkendt

Hvad koster det hos jer, at få shoppen e-mærket (hvis man naturligvis opfylder betingelserne), for det er jo normalt ikke gratis.

Desuden koster det i årligt abonnement, som jo så er gratis, så længe man er hos jer. Er det ikke rigtig opfattet.

//Knud S

Tilmeldt 16. Oct 08
Skrevet kl. 13:31

Nej e-mærket er ikke noget man køber hos os, men hos E-handelsfonden og der får man 50% rabat på oprettelsen når man bruger vores typegodkendte webshop

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)