Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Genial spiller

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 02:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ved ikke om det er den korrekte gruppe, but here goes.

Jeg kender en person (der ikke er mig selv!) som er næsten genial til at spille. Han er banned fra World of Warcraft svjh det kaldes "Guilds" (??) fordi de tror han snyder, og hvergang kører han op på niveau 76, og bliver smidt af, fordi de tror han har snydt. Jeg har med egne øjne set ham gennemføre de gamle doom-baner, som han ikke kendte på forhånd, selv de finale-agtige, der burde være helt umulige at overkomme, med kun pistol. Og så testede jeg lige med descent og doom2, og det var det samme. Jeg ved ikke hvad han kan eller gør, jeg kan ikke eftergøre det, men han kan åbenbart trække spil til det yderste.

Det jeg spørger efter er, findes der ikke et arbejde som spil-tester, og hvor skal man ansøge henne?

Det er fordi min kammerat intet har at lave, og er på kontanthjælp, og langsomt depraverer. Der må være god brug for folk, der kan køre spil til ende, uden at kende dem, dvs "spil-eksperter". Så ved jeg godt, at der findes spiltestere, men jeg tror min kammerat er helt udenfor kategori, en asperger.

Han kan/vil ikke selv. Han ved ikke jeg ansøger på hans vegne. Jeg siger det er det eneste rigtige for ham, og siger han skal i arbejde, så hvad siger i - hvor skal man gå hen?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:41

Jeg siger at hvis du går om ryggen på en asperger er du helt sikker på at han gør præcis det modsatte af det du forsøger at få ham til ;)

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 03:00

Jeg tror faktisk ikek at der er de store penge i at teste spil. På et projekt jeg har været involveret i, gjorde de sådan, at testeren bare fik lov til at beholde spillet - det var altså mere en hobby end et reelt job for ham. Andre medier låner eller får vist nok sine spil gratis fra producenten, og ved de større medier er der naturligvis også penge involveret. Så prøv at høre hos de større spilmagasiner, om de ikke mangler folk. ;)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 03:04

Martin Hegelund Møller:

Så prøv at høre hos de større spilmagasiner, om de ikke mangler folk. ;)

En fyr som ham trådstarter snakker om skal ikke være hos spilmagasiner ... han kunne derimod være nyttig hos virksomheder der udvikler spil. Jeg tror bare ikke han ville kunne tjene sig en fuldtidsløn hjem på den måde. Men måske i samarbejde med kommunen.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 03:34

hvis han er kvik så rejser han til Korea og bliver professional spiller....det er der gode penge i, granted, der er et mindre sprog problem som lige skal overkommes, men det kan vel løses...

Tilmeldt 21. Nov 06
Skrevet kl. 08:30

Nu er jeg selv asperger, så det..

Tilmeldt 21. Nov 06
Skrevet kl. 08:33

Peter Skouhus:
hvis han er kvik så rejser han til Korea og

Plat svar, han hader netop koreanerne for det samme, der der kun samler "guld" - og dræber dem øjeblikkeligt. Man skal se det for at tro det. Jeg troede det heller ikke, og blizzard tror altså så heller ikke på, at man kan være SÅ dygtig, for de lukker hans konti konstant.

Tilmeldt 21. Nov 06
Skrevet kl. 08:34

Præcis Hvor? Hvem? Det er det jeg spørger om..

Tilmeldt 21. Nov 06
Skrevet kl. 08:35

Martin Hegelund Møller:
Jeg tror faktisk ikek at der er de store penge i at teste spil. På et projekt jeg har været involveret i, gjorde de sådan, at testeren bare fik lov til at beholde spillet - det var altså mere en hobby end et reelt job for ham. Andre medier låner eller får vist nok sine spil gratis fra producenten, og ved de større medier er der naturligvis også penge involveret. Så prøv at høre hos de større spilmagasiner, om de ikke mangler folk. ;)

Det er ikke penge osv - glem det - det er ganske enkelt hvor man kan bruge de spildte evner henne.

Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:14

jamen konrad.. få ham til at tilmelde sig de forskellige spil turneringer i rundt omkring i danmark, og udland, hvis han er god nok. der findes "gamere" derude som har det som fuldtids arbejde at spille.. der findes feks. slap lan.. http://www.iskold.dk/live/

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)