Hej, Jeg ved ikke om det er den korrekte gruppe, but here goes. Jeg kender en person (der ikke er mig selv!) som er næsten genial til at spille. Han er banned fra World of Warcraft svjh det kaldes "Guilds" (??) fordi de tror han snyder, og hvergang kører han op på niveau 76, og bliver smidt af, fordi de tror han har snydt. Jeg har med egne øjne set ham gennemføre de gamle doom-baner, som han ikke kendte på forhånd, selv de finale-agtige, der burde være helt umulige at overkomme, med kun pistol. Og så testede jeg lige med descent og doom2, og det var det samme. Jeg ved ikke hvad han kan eller gør, jeg kan ikke eftergøre det, men han kan åbenbart trække spil til det yderste. Det jeg spørger efter er, findes der ikke et arbejde som spil-tester, og hvor skal man ansøge henne? Det er fordi min kammerat intet har at lave, og er på kontanthjælp, og langsomt depraverer. Der må være god brug for folk, der kan køre spil til ende, uden at kende dem, dvs "spil-eksperter". Så ved jeg godt, at der findes spiltestere, men jeg tror min kammerat er helt udenfor kategori, en asperger. Han kan/vil ikke selv. Han ved ikke jeg ansøger på hans vegne. Jeg siger det er det eneste rigtige for ham, og siger han skal i arbejde, så hvad siger i - hvor skal man gå hen?
|
Jeg siger at hvis du går om ryggen på en asperger er du helt sikker på at han gør præcis det modsatte af det du forsøger at få ham til ;)