Jeg er en pige der af arbejdsmæssige årsager skal have taget en Google Adwords certificering, derfor søger jeg andre der har været igennem den prøve og dermed kan hjælpe mig lidt, inden jeg springer ud i eksamen.
Jeg mener at have grundprincipper og begreber på plads, men skulle der være en der har taget certificeringen og bruger Adwords til dagligt der vil hjælpe, så vil jeg være meget taknemmelig.
Tak for de gode råd, jeg læser og læser, men må indrømme at der er nogle ting jeg stadig har lidt svært ved. Derfor en mentor kunne være dejligt, bare for at få de sidste ting 100 % på plads.
Men du får i hvert fald tak for hjælpen og så må jeg se om der dukker en mentor op en dag :-).
Det lyder meget interessant, hvad med dig selv? Du må jo også have kompetencerne, når du er blevet kyndigt oplært?
Men hvis du har msn må du meget gerne tilføje mig: eva.jensen@ofir.dk, så kan vi lige snakke nærmere om det. Jeg er ikke så meget for at skulle til at offentliggøre telefonnummer herinde, så jeg håber du tilføjer mig.