Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mentor til Google Adwords søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er en pige der af arbejdsmæssige årsager skal have taget en Google Adwords certificering, derfor søger jeg andre der har været igennem den prøve og dermed kan hjælpe mig lidt, inden jeg springer ud i eksamen.

Jeg mener at have grundprincipper og begreber på plads, men skulle der være en der har taget certificeringen og bruger Adwords til dagligt der vil hjælpe, så vil jeg være meget taknemmelig.

Min msn er eva.jensen@ofir.dk

Mvh.

Eva

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Eva

Mentor kan jeg nok ikke tilbyde, men som GAP'er kan jeg da give et par tips.

1) Sæt din egen adwods konto op både online (engelsk sproget) og med Adwords editor

2) Læs alle afsnit på http://www.google.com/adwords/learningcenter/

3) Tag quiz'erne igen og igen indtil du kan tage alle i rap med max. 6 fejl. Check din Adwords konto hvis du er i tvivl om et spørgsmål.

Så står du rigtigt godt til eksamen.

Mvh Jesper Jørgensen

Tilmeldt 14. Oct 08
Skrevet kl. 15:01

Hej Jesper!

Tak for de gode råd, jeg læser og læser, men må indrømme at der er nogle ting jeg stadig har lidt svært ved. Derfor en mentor kunne være dejligt, bare for at få de sidste ting 100 % på plads.

Men du får i hvert fald tak for hjælpen og så  må jeg se om der dukker en mentor op en dag :-).

Mvh.

Eva

Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:57

Hej Eva!

Jeg kender en dygtig AD-words mand. Jeg har selv modtaget kyndig vejledning og er meget tilfreds med resultatet!

Hvis du er interesseret kan jeg bede ham ringe til dig?

Med venlig hilsen

Mads 

Tilmeldt 14. Oct 08
Skrevet kl. 18:39

Hej Mads!

Det lyder meget interessant, hvad med dig selv? Du må jo også have kompetencerne, når du er blevet kyndigt oplært?

Men hvis du har msn må du meget gerne tilføje mig: eva.jensen@ofir.dk, så kan vi lige snakke nærmere om det. Jeg er ikke så meget for at skulle til at offentliggøre telefonnummer herinde, så jeg håber du tilføjer mig.

Mvh og tak

Eva

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)