Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance sælger søges!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er på udkig efter et par dygtige freelance sælgere til salg af reklameartikler. Da dette er et forholdsvis nyt tiltag i virksomheden kan jeg desværre ikke give dig fast løn, men jeg er villig til at lave en provisionsordning der er jobbet værd. ( ring og hør nærmere )

For mig er det underordnet om du vl lave dine salg over tlf eller om du vil opsøge div firmaer fjæs til fjæs. 

Hvis der skulle være nogen spørgsmål eller du vil høre mere om jobbet, er du velkommen til at ringe på tlf.: 28 71 48 98

Mvh

Peter Willumsen

Dansk Levende Reklame

www.levendereklame.dk

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 21:14

Supert lækkert site du har og bestemt en niche, jeg mener der er et marked for. Vi kunne godt af og til anvende den slags i nogle guerillaløsninger......

Håber du finder en sælger !

dbh

Jesper

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 08
Skrevet kl. 11:09

Hej Jesper,

Mange tak for din respons på mit indlæg.

Du skal være velkommen til at skrive eller ringe hvis du kunne tænke dig at gøre brug af vores talenter. De er allesammen professionelle/deltidsprofessionelle i hver deres fag, så du er sikker på at få den bedste succes med dit arrangement. Og hvis du skal bruge en skuespiller får du en skuespiller og ikke klovn!

Selvom der ikke er kommet svar på mit indlæg har jeg faktisk fået 2 henvendelser fra sælgere der synes det lyder som let opgave at sælge vores produkter! Så sælgerdelen tror jeg faktisk der er ved at komme styr på, selvom vi altid kan bruge flere.

mvh Peter W

Tilmeldt 24. Aug 08
Skrevet kl. 11:38

Hej Peter

Konceptet er supert, men er det bare mig eller er der ingen video klip på siden !?

Chris

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 08
Skrevet kl. 12:45

Der er desværre ingen videoklip endnu!! Og det kommer der desværre ikke det næste halve år, da min computermand/ven er taget til USA. Han er den eneste der kan finde ud af den slags og han er også den eneste der har div koder :-( !

Så jeg må vente lidt endnu!

mvh

Peter W. (bopdoq)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)