Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har fået en idé og mangler en der kan realisere mine drømme.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 2. Oct 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Efter at have studeret iværlsætteri i 1 år på Handelsskolen har jeg fået den bedste idé ..

- Jeg har ikke talt med nogle om det.. Men jeg ved der ikke er et ret stort marked inden for det endnu. Men jeg ved også at en masse mennesker allerede vil tilmelde sit sitet.. vil ikke komme mere ind på det her..

Nu kommer det svære.. Jeg ved simpelthent ikke hvor jeg skal starte.. Så jeg mangler en der har de rette kvalifikationer til at hjælpe mig igang og blive en del af hjemmesiden..

- webdesign, leverandører, betalingssystem osv.. vil være nogle af de arbejdsopgaver jeg skal have hjælp til..

Tilmeldt 2. Oct 07
Skrevet kl. 16:12

og kunne også rigtig godt bruge en masse gode råd med på vejen, hvis I ved hvem jeg skal kontakte osv..

det eneste jeg sidder med lige nu er en knald god idé..

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 21:22

Hej  Tina Emma

Til lykke med din gode ide Smile

Det første, du bør gøre er, at checke, om der er et marked for din gode ide.

Jeg vil anbefale, at du finder ud af det ved at checke dine vigtigste søgeord her

Er der ikke et marked, så spilder du desværre energien.

Hvis der til gengæld er mange, der søger efter dit produkt/serviceydelse, så kan du fortsætte med at analysere din ide ved at vurdere, hvad folk er villige til at betale.

Så skal du kikke på konkurrenter, der leverer lignende produkter ved selv at søge på Google.

Og så har du faktisk de aller vigtigste data til at lægge et første udkast til et budget Wink

Venlig hilsen,

Christian

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 03:04

Hey, jeg går selv på handelsskolen 3 år, alt kan som regl altid realiseres..

Det er bare at komme i sving :). Men det kræver også du har et god økonomi, nu ved jeg selv hvor svært det kan være at få resterne til at slå til :). men har du lidt at gøre med kan du kun komme i gang for sent :)

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Tilmeldt 15. Oct 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:09

Hej TinaEmma

Tillykke med din gode idé selv om jeg endnu ikke ved hvad den handler om. jeg kender alt til din situation omkring at man har en god idé og ikke lige ved hvordan man skal starte. En at de gode ting er jo at du er tilmeldt herinde hvor du helt sikkert kan søge en masse hjælp.

Jeg er selv ved at få lavet en hjemmeside som jeg har brugt en masse penge på da jeg ikke selv kan finde ud af at lave/udvikle det, her heller ikke tiden lige pt til det. Derfor har jeg ringet rundt til nogen webudvikler for at høre om pris. 

En ting du skal vide når du begynder at ringe rundt og undersøge omkring priser, er at du vil møde en masse mennesker der helt sikkert kan hjælpe, det er meget få der ikke kan ;-) du vil også opleve stor forskel på priser og kvalitet på det man kan få.

Men jeg kan forstå at din side skal kunne en masse også noget med betaling. Min side er noget med det samme!

Jeg vil meget gerne hjælpe hvis jeg kan. Du er velkomme til at skrive på min mail: micras81@hotmail.com hvis du her spørgsmål

vh.

Iværksætter08

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 10:18

Jeg vil gerne hjælpe med udviklingen af jeres hjemmesider. I er velkommen til at kontakte mig, eller se mere på min hjemmeside.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:36

Hej Emma

Jeg har startet en service, hvor jeg gratis finder leverandører af alverdens ting; derfor også de ting, du søger. Jeg skal gerne ganske gratis give min vurdering af din idé, hvis du ringer til mig, mobil 61 28 83 84.

Du kan evt. se mine øvrige indlæg, hvis du skulle have kvaler med at afsløre din idé for mig. Jeg stjæler ikke, og jeg har selv gang i alt muligt og kun 24 timer i døgnet.

Tilmeldt 2. Oct 07
Skrevet kl. 15:44

Hej..

Tak for din besvarelse.

Har du ikke msn? Da jeg har nogle ting jeg lige ved drøfte inden endeligt svar.

Med Venlig Hilsen

Tina

tinaleacarina@hotmail.com (msn)

Tilmeldt 2. Oct 07
Skrevet kl. 15:45

Hej Christian.

Mange tak for dit svar..

Det er så irriterende at side med en idé og ikke kan realisere den..

Dine råd er gode og dem vil jeg benytte mig af..

- Tina Emma

Tilmeldt 2. Oct 07
Skrevet kl. 15:47

Til rette vedkomne.

Mange tak for din besvarelse på mit spørgsmål.

Jeg har nogle ting vedr. økonomi jeg skal have løst inden jeg tager det endelige valg.

Jeg kontakter dig til den tid.

- Tina Emma

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)