1. Mangler et sted hvor jeg kan signe op til nyhedsbrev
2. Vis kurv, fra venstre ud til højre og a) følg stylesheets eller b) ændre det til et stykke grafik
3. Tilføj 3 - 5 linjer under din footer så der er lidt "luft"
4. Så at flere af taskerne er tilbuds vare, måske man bør skrive det på forsiden?
5. Menuen til venstre bør brings lidt mere "in line" med resten af designet. Teksten er for stor. Man bør nok også have lidt mere afstand mellem menu punkterne.
Det var så mine kommentar. Held og lykke med butikken!
Lige et par hurtige kommentarer fra mig inden sengetid. Jeg kiggede din side igennem og var ved første øjekast egentlig meget i tvivl om hvorvidt det var en shop eller bare en hjemmeside til præsentation af varerne. Der manglede for mig den typiske webshop opsætning med menupunkter og derunder betingelser, betalings- og leveringsvilkår, m.m. Det kan være du har valgt at fjerne dette for overskuelighedens skyld og har lagt det i topmenuen, men mine øjne er vant til at søge ned til venstre.
Jeg mangler også gerne noget grafik omkring leveringstid og -omkostninger. Det vil friske det meget strømlinede design lidt op og vise at det rent faktisk er en butik. Du kunne også flytte betalingsmulighederne op i toppen i stedet, så man ser disse ved første hurtige øjekast, da jeg ikke så det før jeg vendte tilbage til forsiden efter en lille tur omkring.
Produkterne må også gerne få lidt mere plads på forsiden, evt. sat lækkert op med noget smart grafik. Forsiden virker for mig lidt tom og med mere fokus på teksten end på produkterne, hvor det efter min mening bør være omvendt.
Ellers lækre produkter og så ønsker jeg dig al held og lykke med shoppen.
Mange hilsner
Pernille
Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.