Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen penge på internet på en ny måde? -- Tradeologists.com

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden maj har jeg deltaget i et forløb, hvor det blev testet, hvordan optionshandel med fordel kunne anvendes af private. Resultatet har været positivt, og programmet har vist robusthed, også under turbulensen på den amerikanske børs både i juni måned og under finanskrisen i oktober.

Der findes mange måder at tjene penge på internet. Aktiehandel for private er allerede udbredt. Det nye i systemet er, at man på en afslappet måde kan handle på børsen, hvad enten kurserne går op eller ned. Der er ikke tale om valuta- eller aktiemarkedets stress. Nøgleordet er ”justering”. Man tjekker sine positioner en gang dagligt og justerer hvis nødvendigt. Som regel skal der ikke foretages noget. I forbindelse med finanskrisen her i oktober har jeg foretaget 1 justering.

Platformen, der anvendes, er meget brugervenlig og viser grafisk, hvordan man er placeret indtjeningsmæssigt i forhold til optionernes udløbsdato.

Kurset, der tilbydes, er et langt læringsforløb, som kræver en indsats. Kurset foregår ved hjælp af videosekvenser, der downloades. Som en sidegevinst får du et nærværende dagligt indblik i den amerikanske børsaktivitet. Ved hjælp af demonstrationskontoen er du straks i gang med at handle. Den amerikanske børs åbningstider ligger godt for dansk tid, fra 15.30 til 22 er børsen ”live”. Man behøver dog ikke være til stede under åbningstiderne.

Således har jeg i dag i tidsrummet 11.05-11.20 lagt 4 ordrer ud, som så effektueres efter kl. 15.30. (De 4 ordrer foretages månedligt i løbet af ugen der indeholder den 3.fredag i måneden eller den efterfølgende uge, jævnfør kursusmodul 4).

Efter nogle måneders forløb med gennemgang af kursusmaterialet, den daglige, aktuelle videosekvens og handel på demokontoen er det værd at overveje virkeligt at handle på børsen.

Advarsel: Vær opmærksom på, at kurset kræver en aktiv indsats. Jeg har brugt omkring 1 time dagligt gennem 2 måneder for at lære teknikkerne. Når man er fortrolig med handelen, vil et kvarter dagligt ofte være rigeligt, afhængig af længden af den dagsaktuelle video, som svinger mellem 5 og 25 minutter.

Siden er noget retro – sådan så en avanceret hjemmeside ud i 1997. Bortset fra det, er indholdet nok værd at undersøge. Yes

http://www.tradeologists.com

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 61
Fra  Valutaskolen Skrevet kl. 11:29

Min erfaring siger mig at man, på lang sigt, ikke kan tjene penge på optioner, medmindre man sælger dem. Det fremgår ikke af dit indlæg, eller af den hjemme side du henviser til, om der er tale om salg eller køb af optioner.

Hver gang jeg ser en sådan side, med disse lovende udsagn, så kan jeg ikke undgå at spørge mig selv; hvor mange mennesker tror for alvor på at man kan deltage i markederne, med kun 15-30 minutters indsats hver dag?

Det er både naivt og hovedløst at kaste sig ud i handel med optioner/futures eller andre gearede instrumenter, hvis ikke man har den fornødne baggrund, og villighed til at bruge mange timer hver dag.

Det er vel også lidt farligt at forlade sig på en daglig video, med handels anbefalinger, uden selv at taget en stilling til dens reelle indhold?

Marcell

Tilmeldt 10. Dec 06
Skrevet kl. 12:53

Man skal naturligvis ikke kaste sig naivt og hovedløst ud i noget finansielt eventyr. Optionshandel er ikke risikofri.  En fornuftig gennemgang finder man i Brian Overby: The Options Playbook, TradeKing 2007 eller Joe Duarte: Futures & Options for Dummies, Indianapolis 2006 -

Som en fremragende introduktion til mulighederne i optionshandel vil jeg henvise til det GRATIS kursus, jeg tidligere har omtalt - www.Tradeologists.com

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 13:04

Jeg vil nu ikke mene siden har et retro design.

Det har det klassiske get-rich-quick-bullshit-cash-scam design.

Hvis man er interesseret i at handle med "optioner" vil en hurtig tur på google hurtigt finde frem til lidt mere "objektive data".

Jeg har læst et par hurtige linier på siden og det ser DYBT useriøst ud, men der er sgu nok masser af naive mennesker der hopper på pinden og køber hans latterlige kursus for hele 500 amerikanske dollars (hvilket jo er billigt for at blive rig).

Ret mig endelig hvis jeg tager fejl - det vil jeg betragte som en stor hjælp da jeg jo også er glad for penge.

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 6. Nov 08
Fra  Valutaskolen Skrevet kl. 13:09

Jeg kender godt begge de omtalte bøger, og kender futures og options markedet fra yderst til inderst.

Jeg rettede nu mere en advarsel til de mennesker, der tror at man kan starte med at handle med optioner, 30 minutter om dagen, og tjene en formue på det.

Det er rigtigt, der findes store muligheder i futures og options handel, men der findes et så stort antal indbyggede farer, at kun de færreste slipper fra et møde med markederne, med skinnet på næsen, derfor opfordrer jeg bare til at man ser sig godt for.

Tilmeldt 6. Nov 08
Fra  Valutaskolen Skrevet kl. 13:14

Ja, men du har helt ret.

Der findes et utal af disse sider på nettet, og der er ikke mange af dem der er noget værd.

Der findes kun disse måder at deltage i markedet på;

Tag selv ansvar, lær dine ting, hav masser af tålmodighed, disciplin og hav din "money management" på plads.

Tilmeldt 10. Dec 06
Skrevet kl. 17:09

"Der findes kun disse måder at deltage i markedet på;

Tag selv ansvar, lær dine ting, hav masser af tålmodighed, disciplin og hav din "money management" på plads."

I øvrigt også disse dyder  som det gratis www.Tradeologists.com kursus lægger vægt på.

Tilmeldt 10. Dec 06
Skrevet kl. 17:22

Det latterlige kursus er gratis Yes

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 17:24

WAKE UP NEO !!!!

Tilmeldt 6. Nov 08
Fra  Valutaskolen Skrevet kl. 17:29
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved ikke hvor mange "Trading as a business" programmer jeg har læst de seneste 20 år, fælles for dem alle er at de prøver at bilde mig ind, at man bare skal købe deres bog, sætte et såkaldt handels system op, følge det 30 minutter om dage, og hovsa, så er du rig om 3 måneder.

Hvis man så bevæger sig tilbage til dem når der er gået 2-3 år, så findes de ikke mere.

Hvis du ikke har tidligere erfaring med futures og optioner eller anden form form for handel, så prøver jeg bare at råde dig til forsigtighed, det kan ikke betale sig at satse sin pension og sin fremtid på disse progrsammer.

Noget andet er det naturligvis hvis du er ud i at sælge dette produkt og får provision af det, så skal du jo overbevise os om at det virker.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)