Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger søger opgaver.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Som overskriften siger, jeg søger salgs opgaver. Det er nok på sin plads at fortælle lidt om mig selv.

Jeg er 27 år gammel, bor i København og har 10 års erfaring med salg. Jeg har solgt alt lige fra telefoni til It hardware og software også har jeg været ind over annonce salg. Jeg sætter en ære i at passe mine faste kunder, ligesom jeg arbejder målrettet efter at nå mine budgetter og personlige mål.

Jeg har øje og interesse for detaljen, er åben, udadvent og ærlig. Jeg er konkurence menneske, men også en god team player, og forstår at arbejde mod et fælles mål. Jeg har et godt netværk i erhvervs livet, men skaber gerne endnu mere.

Jeg er interesseret i at høre, om der nogen der har noget salgs arbejde, evt. som freelance. Jeg er ikke så afhængi af lønnen, eller det ikke det alt afgørende, jeg har det fint med provision/bonus.

Jag kan naturligvis sende CV, samt mere om mig, hvis nogen skulle have interesse.

Håber at høre fra jer.

Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 37
Fra  regnskab-nu.dk ApS Skrevet kl. 14:09

Hej

Jeg har læst dit opslag.

Jeg har et firma som godt kunne bruge noget af det du kunne tilbyde, det drejer sig om forskellige former for salg har du et tlf nr som du kan fanges på, måske kunne vi finde en god løsning evt som partner da jeg evt også godt kunne bruge dette mit nr er 30444000 kast mig en sms og jeg ringer dig op eller mail til mig på post-svar@hotmail.com

MVH michael 

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 08
Skrevet kl. 14:16

Hej Michael,

Tak for hurtig respons. Jeg har kastet en sms efter dig.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:18

Jeg sendte dig en mail for et par timer siden via amino - Er den mon ikke nået frem så? :)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 37
Fra  regnskab-nu.dk ApS Skrevet kl. 14:25

Hej Anders

Jeg har fået din sms, der er dårlig signal hvor jeg er ringer til dig efter kl 17.00

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:28

nille7537:

Hej Anders

Jeg har fået din sms, der er dårlig signal hvor jeg er ringer til dig efter kl 17.00

Jeg tror du blander os lidt sammen - Jeg har sendt DeepDive en mail omkring et eventuelt samarbejde, så mon ikke det er hans sms du har fået? Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 08
Skrevet kl. 14:42

Hej Anders,

Jeg må indrømme jeg ikke har set det, sidder pt på den dårligste pc i landet, med internet der er online når det føler for det, så har ikke set din mail, men skal nok besvare når jeg for lov ;-)

Jeg har fået kontakt med Michael, så skulle den være på plads. og mht. dækning, mon ikke der kan komme en samtale ud af det, ellers må vi forsøge senere, eller imorgen. Du selvfølgelig velkommen til at skrive mail. efter kl. 17 skulle jeg være på en pc og et internet man kan stole på.

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 16:44

Hej DeepDive,

Jeg er pt på udkig efter et par dygtige freelance sælgere til opsøgende salg af underholdning til forskellige jule-arrangementer, næste års sommerfester, fødselsdage, osv.! 

Tilmed skal jeg også bruge en sælger der kan sælge billige reklameartikler.

Jeg er selvfølgelig villig til at lave en provisionsaftale du vil blive glad for, da jeg ikke kan give dig fast løn. 

Hvis det har din interesse er du velkommen til at ringe på tlf.: 28 71 48 98 

Håber at høre fra dig!

mvh bopdoq

Tilmeldt 27. Mar 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 17:04

Hi DeepDive,

kikker du så på www.accent.dk og se om produkterne har interesse?  Og lad mig høre fra dig.

mvh,

delune

Tilmeldt 25. Sep 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:34

Hej DeepDive

se gerne vores koncept på www.suitsu.dk - kort fortalt sælger vi skræddersyet herretøj. hvis det har interesse kan du mail mig på jeppe@suitsu.dk så kan vi gå i detaljer derfra.

Vi har lavet det i ca 5 år (on and off) så vi ved havd vi har med at gøre og har et færdigt pakket koncept så du kan gå i gang med det samme.

Mvh

Jeppe

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)