Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave Flash på min hjemmeside??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har en forespørgsel, jeg skal ha lavet/ændre noget flash i 3D på min hjemmeside.

Det er ikke særlig meget og ligetil.

Fra København
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 62
Fra  Relation House ApS Skrevet kl. 10:24
Fra Vilnius
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:24

Hej,

Vi kan hjælpe dig. Imaginess tilbyder outsourcing af en lang række grafiske servicer, bl. a. flash og vi tilbyder priser fra 150 kr./time. (Priser er baseret på en kombination mellem sværhedsgraden og timemæssig mængderabat). Besøg vores hjemmeside www.imaginess.dk og kontakt os på mail (goda@imaginess.dk).

Fra Amager
Tilmeldt 25. Sep 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:45

Hej mistermod

Jeg er partner og sælger i Danmark for den danske IT-virksomhed, Webreactor, som både har hardcoreprogrammøre i Danmark som dor nylig har lavet programmeringen bag www.scor.dk Derudover har vi et helt hold af programmører, 2D- og 3D-animatorer, som både arbejder i PHP og Flash. Dette hold sidder i Bangladesh hvor partner Matias Funder Hansen er bosiddende projektleder. Timelønnen er 90 kr. og kommunikationen er enorm enkel. Han er til rådighed over Skype eller anden form for kommunikation hver eneste dag. Du kan se mere på hjemmesiden www.Webreactor.com.

Kontakt mig på nk@webreaktor.net og få et uforpligtende tilbud.

Fra Amager
Tilmeldt 25. Sep 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:07

Hej Goda

Hvis I er intersseret i endnu billigere outsourcing kan jeg fortælle, at vi er en ny dansk IT-virksomhed som har slået sig ned i Bangladesh, hvor arbejdskraften er billigere end både Indien, Pakitstan, Ukraine, Rusland, Ungarn osv. Matias Funder Hansen som er direktør og partner er bosiddende lokalt og sørger for at kommunikationen samt forholdene er helt i top. Vi har grafikere, designere, 3D-artister, animatorer osv.

Vores timepris er lige nu gennemsnitsligt 90 kr./timen

Hvis det har Jeres interesse er du velkommen til skrive.

Bedste hilsner

Fra København
Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 22:05

Hej Allesammen,

Mange tak for jeres respons, jeg vil bare lige fortælle at jeg har fundet det jeg søgte.....vi snakes ved.....

Bedste hilsner....

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)