Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen må da kunne hjælpe

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Nu har jeg gået med en drøm i lang tid, og starte et opskrift site, noget jeg virkelig vil gå op i, jeg elsker sådan sites, jeg har prøvet mig lidt frem med andre hjemmesider hvor jeg har investeret 1000 - 2000 kroner og sådan, men vil gerne igang med noget stort noget jeg kan bruge alt min tid på, og samtidig tjene en lille hoppy løn hver måned.

Nogen der har idér til dette? Jeg kender rigtig gode designers og programøre, og kan nemt komme med nogen tal. Men så er markedsføring der, hvor dyrt er det? hvad er bedst, det mange spørgsmål som jeg, som 13 årig ikke ved ret meget om, jeg har prøvet og indgå samarbejde med et firma før, men den opskrift side har stået stille i snart 6 måneder nu, og vil sådan set gerne åbne mit eget, så jeg selv kan følge med hvad jeg tjener osv.

Jeg synes meget indenfor hjemmesider er sådan, enten 20.000 besøgende og tjener 5000 hver måned eller ingen ting, og jeg vil hellere ligge der imellem og måske have 200 - 300 besøg om dagen, måske købe lidt via facebook eller google. - Måske har jeg mulighed for at komme i TV, da lige meget hvad, det jeg vil lave skal være sundt, altså sund mad opskrifter, ingen kager eller noget.

Men vil jeg virkelig igang kunne jeg godt tænke mig og få nogen frivillige med i projektet, evt. betale dem pr artikel, nogen som ved noget om sund kost og motion. - Har tænkt over en del idér og det ville være fed pressemeddelse: "13 årig, støtter brystkræft via hjemmeside" eller noget lign, hvor måske 70% af min indtjening går til det. Det skal dog siges jeg ikke er ude på noget penge halløj hvor jeg vil tjene det helt store, bare have sådan lidt hver måned.

Er der nogen der har erfaring, og andre ting der evt. ville kunne hjælpe mig undervejs, ville jeg være meget glad. - Jeg kunne godt rundt regnet sige 3500 (design) 2500 (programmering) 4000 (markedsføring) men det er igen 10.000 danske kroner, det synes jeg personligt er meget, det mine konfirmations penge.

Søger alt, Mvh Simon.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 01:02

Find dig en god hostplan, og et godt navn/domæne, installer et gratis CMS såsom Wordpress eller Joomla. Det er gratis at bruge, og der findes mange gratis themes/templates som du kan bruge, indtil du har bedre råd til et custom made look.

Læs og lær noget om viral marketing det er en billig måde at gøre din side synlig på. Lav evt. en utraditionel happening omkring motion/kost, der vil fungere som eyeopener og sætte fokus, og skabe trafik til din side.

Ang. artikler...De penge du har sparet på ovennævnte kan du bruge på en tekstforfatter med erfaring i opskrifter, hvis de vel og mærke findes. Eller/og du kan kontakte forskellige restauranter, og spørge dem om de vil bidrage med en eller flere opskrifter, mod at deres restaurant blive eksponeret på din side.

Du har ikke nævnt noget om hvordan du vil tjene penge på siden, er det via reklamer, er det ved at sælge opskrifter gennem en e-bog, eller måske begge dele?

Når og hvis du finder et godt navn/domæne, så vil jeg godt hjælpe dig med et custom made logo, der vil blive din sides visuelle identitet.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 12:55

Tusind tak for dit indlæg, så fik jeg hjælp!

Ja jeg står lidt og mangler det, har en idé om at skabe et godt navn på engelsk eller noget der kan bruges i en masse lande, står lidt med det, jeg vil gerne have 100% ud af alt hvad jeg betaler for, så kunnejeg oversætte artiklerne så de er på alle sprog.

Min idé lyder lidt som du kommer ind på at restaurant opskrifter, vil prøve i første omgang og søge nogen samarbjedspartner som kan levere opskrifter, det bedste jeg ville kunne nå, for mig selv, et mål. Ville være og blive så stort at jeg kan levere reklamer til folk i et bestemt område, eksempel tilbyde restaurant fisk i esbjerg tilbud på at for deres dagens ret + pris på et kæmpe banner for forsiden i alle der bor i postnummer 6700.

Det en lille drøm, men ved ikke hvor langt det kommer.

Og ang. det gratis CMS du snakker om, så kan jeg ikke rigtig lide den vej, vil hellere have mit eget, og ved jeg kan få rigtig meget for bare 2000 - 3000 og når jeg kan det så synes jeg, det er det jeg vil.

Kan godt lide din idé med bøger med opskrifter, og synes faktisk det er så godt, at jeg har ringet rundt til et par forslag og ved prisen ligger på 150,- + pr bog, så der kunne jeg os bruge hjælp.

Men ville være rigtig glad hvis nogen kendte nogen der ved noget om sund kost og motion. Og hvad synes i til et design og kører i stil med RHfreelance.dk eller er det for plat ? - Web 2, tror i man kunne komme i nogen blogs eller aviser, en arktikel pga. min alder? måske reklame der.

Mvh.

Simon

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 16:58

slet ingen der keder nogen kostvejledere?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)