Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.viflytterdinbil.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har oprettet en ny bruger da jeg desværre ikke huske det gamle.

Ville bare høre hvad i syntes om min hjemmesideidé , ikke så meget designet , der er en opdatering under vejs, men mere idé'en om når du står og mangler et fejeblad når du er kørt i stykker eller lige kommer til at handle en bil uden at tænke på hvordan den kommer hjem uden nummerplader eller en extra chauffør.

Er der tildtrækkelig med oplysninger under hver enkelt firma ? eller er der for mange ?

Da der ikke er noget samarbejde imellem de firma'er der står på listen er der forskellige timepriser fra firma til firma, men de holder jo også til i forskellige ender af landet. er det et problem at jeg ikke kan skrive en udgangspris ? eller skal man bare skrive pris fra feks 300,- i timen. ?

I den nye version af hjemmesiden bliver det sådan så du som køber/bruger skal klikke på den du gerne vil i kontakt med for at se telefonnummer osv , men på forsiden kan du stadig se postnummer , så du kan se hvor du skal henvende dig. dette er gjort for at jeg kan se hvilket firma der får flest henvendelser. så har jeg muligheden for at se om et område kan bære mere end et firma per postnummer ?

Gode idë'er modtages med kyshånd

Mvh

Torbjørn

www.viflytterdinbil.dk

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja der er sket rigtig mange ting siden jeg oprettede denne tråd, er der nogen der har lyst til at kigge forbi og fortælle hvad de syntes ?

www.viflytterdinbil.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)