Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt af vare som vejer 25-45 kg pr styk. Erfaringer ??

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har efterhånden kontrolleret de fleste firmaer i danmark og den billigste er GLS, hvis man kan bruge deres pakkeshop - der er dog nogle begrænsninger mht. vægt og størrelse. Det man skal undersøge er erstatningen og hvilke begrænsninger der er der. GLS vil f.eks. ikke køre med skrøbeligt materiel, herunder TV-skærme.

Så som en af de ovenstående skrev - det er ikke så lige til. Kurer er oftest det dyreste.

Budstikken kører med en kampagne til firmaer hvor man skal beregne hvormange pakker man vil sælge om året, hvorefter de giver en pris. De tager gerne TV-skærme op til 63" og bærer det ind til modtageren - endvidere har de aftenlevering imod et tillæg (kan ikke huske hvormeget). Jeg kunne se ved en af de store IT leverandører at de kunne sende med budstikken til 95 kr. Hvormeget af omkostningen de så bærer ved jeg ikke.

Mvh

Jesper

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Jul 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for jeres svar 2x Jesper :)

 

PostDanmark er ved at blive meget snævre... Tror helt klart jeg vil forhører mig hos Budstikken.

 

Ang GLS står det ellers på deres hjemmeside at de ikke tager pakker over 20 KG ! Men må ikke man kan snakke lidt med dem..

Virker som om du har meget styr på alt med fragt i dk :-)

Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

PostDanmark kan du hverken hugge eller stikke i. De har et regelsæt som de overholder fuldt ud. Vores kontakt forsøgte at få en dispensation til os på et mindre antal pakker om året. Det kunne ikke lade sig gøre.

Jeg må så indrømme at jeg huskede lidt fejl mht. Budstikkens priser:

Aftenlevering over hele landet (1600-?) 500 kr. ex moms

Dagslevering (0800-1600) til private - Jylland og Fyn 250 kr. ex moms - Sjælland +100 kr. altså 350 kr. ex. moms. Jeg tror at det kommer an på hvor i landet man er - vores priser er fra Midt og Vestjylland.

DSV ville ikke levere til private (kurer og pakkepost) da jeg spurgte dem. Om det har ændret sig ved jeg ikke. HEld og lykke med søgningen.

Mvh

Jesper

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

CG Import:

Hej alle :)

Jeg er en iværksætter, som skal sælge varer som ligger i 25-45 kg klassen pr styk.   Og CA 118*67*39

 

 


Hvilken Kurer,fragt firma tilbyder denne service ??

 

 

Mvh Claus Hansen

 

Hej

DSV har lige udsendt brochuren: "DSV kan også blive din fragtmand"  du vil kunne se fragtpriserne i brochuren.

Fra sjælland: 

10,1-20 kg   59,00 kr. til hele landet

20,1-30 kg   75 kr til hele landet    

30-50 kg variere alt efter post nr. fra 105 kr til  205 kr.

Privat levering:  50,00 kr. pr. sending  dog max 150 kg.

 

Mvh

Ravn

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

DSV har lige udsendt brochuren: "DSV kan også blive din fragtmand"  du vil kunne se fragtpriserne i brochuren.

Fra sjælland: 

10,1-20 kg   59,00 kr. til hele landet

20,1-30 kg   75 kr til hele landet    

30-50 kg variere alt efter post nr. fra 105 kr til  205 kr.

Privat levering:  50,00 kr. pr. sending  dog max 150 kg.

 

Mvh

Ravn

Hej Ravn

Det er godt nok billigt. Du har vel ikke et link til en online udgave af brochuren, eller et tip om hvor man finder et fysisk eksemplar af sådan en brochure?

Hilsen Morten

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg fik brochuren " DSV kan også blive din fragtmand i danmark " (2 løsblade i 2/3 A 4 størrelse) fordi jeg er allerede er kunde hos DVS. 

De kan kontaktes på tlf. 7033 3313 ellers kan du finde lidt sparsom info på deres hjemmeside  www.dsv.com/dk

 

Mvh

Ravn

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Jeg har lige snakket med DSV. Det viser sig at ud fik brochuren fordi du allerede er kunde hos dem. De har udelukkende sendt brochuren til eksisterende kunder, da det er et forsøg på at skabe mersalg hos eksisterende kunder som de allerede besøger jævnligt. Til nye kunder kan de derfor ikke tilbyde de samme priser.
Herudover leverer de kun til erhverv - og ikke private. Men priserne i brochuren var godt nok gode :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes - Virtual Tours:

Hej Ravn

Jeg har lige snakket med DSV. Det viser sig at ud fik brochuren fordi du allerede er kunde hos dem. De har udelukkende sendt brochuren til eksisterende kunder, da det er et forsøg på at skabe mersalg hos eksisterende kunder som de allerede besøger jævnligt. Til nye kunder kan de derfor ikke tilbyde de samme priser.
Herudover leverer de kun til erhverv - og ikke private. Men priserne i brochuren var godt nok gode :)

Hilsen Morten

Hej igen

Det lyder meget besynderligt det du har fået oplyst, for hvorfor så reklamere med det på deres hjemmeside? det fremgår jo heller ikke af brochuren at priserne er forbeholdt nuværende kunder.  At de ikke skulle levere til private er da delvist i modstrid med hvad de skriver,  Bilpakker op til 20 kg ej til private   over 20 kg tager de 50 kr i gebyr for privat levering.

Mvh

Ravn

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Jul 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder meget godt ! :)

Men aflevering af vare hvordan forgår det?? Kommer de selv og henter på min adr. Ellers aflevere man det på et af deres centre?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

CG Import:

Det lyder meget godt ! :)

Men aflevering af vare hvordan forgår det?? Kommer de selv og henter på min adr. Ellers aflevere man det på et af deres centre?

 

Hej

Afhentningen foregår på din adresse.  

 

Mvh

Ravn 

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)