Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt af vare som vejer 25-45 kg pr styk. Erfaringer ??

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Jul 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :)

Jeg er en iværksætter, som skal sælge varer som ligger i 25-45 kg klassen pr styk.   Og CA 118*67*39

 


Hvilken Kurer,fragt firma tilbyder denne service ??

 

 

Mvh Claus Hansen

Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal du enten have fat i et fragtfirma eller en kurer. Dog kan du igennem PostDanmark få en aftale med Budstikken, så prisen på disse kommer omkring 250 kr ex moms over hele Danmark.

Mvh

Jesper

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der noget skrøbeligt materiale?

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Jul 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, 250 er måske lidt i overkanten synes jeg. Men det kan også bare være mig :)

 

Det er gummibåde og Påhængsmotorer. Så motoren skal man nok være lidt mere forsigtig med, dog er den pakket ind..

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok ikke regne med at det bliver meget billigere end 250. Det koster at få fragtet i DK.

Har du overvejet selv at køre rundt i Danmark en gang om ugen måske? Og afleverer produkterne? Når de er så store og tunge, så er det nok heller ikke noget man lige skal bruge næste dag, så går der en uge tror jeg de fleste overlever.

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus.

Prøv at tage fat i følgende fragtfirmaer:

Danske fragtmænd - www.fragt.dk

TransportGruppen - www.transportgruppen.dk

DSV - www.dsv.dk

Dachser - www.dachser.dk

Jeg er næsten sikker på, at én af disse kan give dig et godt tilbud - også til under 250 kr. pr. pakke. Men husk nu på, at det ikke kun er prisen, som er afgørende, men i særdeleshed også kvaliteten af transporten. Dine produkter skulle jo gerne nå sikkert frem til dine kunder.

Held og lykke med det.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Jul 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, i har sku nok ret. Det jo fordi jeg gerne vil tilbyde den billigste levering som muligt til kunden, helt ikke over 300 kr inkl moms..


Men tak for jeres input, jeg vil prøve at forhøre mig med dem :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal også være opmærksom på at mange firmaer ikke sender til private. Det gør Dachser for eksempel ikke.

Jeg sidder med en prisliste fra Danske Fragtmænd - her ligger priserne på en pakke på op til 50kg på kr. 217-407 ex moms (afhængigt af hvor i landet den skal leveres), og ex olietillæg som i oktober ligger på 8%. Herudover kommer der et tillæg på kr. 50,- ved levering til private, tillæg hvis forsendelsen skal køres ud 2 gange, specielle tillæg ved levering i storcentre og en masse andre sjove tillæg.
Priserne afhænger ligeledes af hvor i landet forsendelserne skal afhentes.
Så det er ikke så simpelt et spørgsmål du stiller.........

En importør i jylland har fortalt mig at fragtfirmaerne J.A. Transport og 3d-vejen er nogle af de billigste. Jeg ved dog også at 3d-vejen kun leverer til firmaer.

Herudover ved jeg at GLS Express har et produkt der hedder SDS 22 hvor forsendelserne bliver leveret hverdage mellem 17-22 - det er jo rigtig godt til private. Men jeg ved ikke hvad det koster......

Hilsen Morten  

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Jul 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Av av, ja det kan jeg se at det ikke er helt enkelt.

Jeg må prøve at skrive lidt rundt til de forskellige fragt firmaer og hører ad..

Ellers er et kurer firma et godt alternativ evt?

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

PostDanmark har varslet seriøse prisstigninger på 20-25 % på deres pakker. Samtidigt kan man ikke sende pakker over 20 kg længere og det med at sende pr. efterkrav er også et overstået kapitel...Jeg tror heldigvis, at vi vil se en øget konkurrence på pakkeområdet. Desværre er der med de nuværende energi og brændstofpriser nok ikke lige udsigt til fald på transport. Kan man stadig sende med Budstikken via PostDanmark til 250 kr. lyder det som en rigtig god deal :-) 

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)