Der er også Peter Selmer Andersen fra PPconsult (www.ppconsult.eu). Jeg har et godt indtryk af ham da han har indlevelses evne og er god til at rådgive mindre virksomheder. Herpå Amino er han kendt som Peter Revisor, så du kan jo snuse lidt til hans indlæg og få syn for sagen.
Hans kontor ligger i Slagelse, men han arbejder mig bekendt også i onlinesystemer.
Jeg har desværre ikke set dit indlæg før nu, men jeg kan varmt anbefale Ole Christensen fra RevisorerneI/S i Skanderborg.
Jeg ved at de har erfaring med e-conomic, men når de nu ligger i Skanderborg ville det jo ikke være langt hvis man skulle kigge forbi :)
Man skal passe meget på med at tale om timepriser når vi taler om revisorer. Hvis man taler om en timepris for et firma i størrelsesorden 250-550 kr. så er det næppe en revisor men en bogholder vi taler om.
Revisorer ligger normalt højere men det er jo ikke ensbetydende med at de tager det dobbelte for tingene. Det er et spørgsmål om hvilke medarbejdere man sætter på fra firmaes side, jf. at man typisk har flere revisormedarbejdere og elever som ligger på de lavere satser, og til mindre komplekse eopgaver vil man typisk bruge mindre erfarne medarbejdere. Fordelen består imidlertid i at der altid er en der lige kigger vedkommende over skulderen og er med på drøftelserne med kunden i forhold til rådgivning m.v.
Jeg er mere end enig: Ved valg af revisor, skal man være opmærksom på at enhver kan kalde sig revisor. Det er IKKE EN BESKYTTET TITEL, det vil sige enhver Amino kunne kalde sig revisor, hvis han lystede. Vi er desværre ude for mange sager, hvor folk ikke er opmærksom på denne problemstilling... Spørg derfor altid om revisor er registreret eller statsautoriseret. Er han ikke det, har du ingen sikkerhed for hvilken uddannelse pågældende har, og dermed ingen sikkerhed for den kvalitet, der ligger bag så mange fine ord.