Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

programmør/ere søges!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

MinistryofDesign.dk søger freelance programmørere til programmering af hjemmesider. PHP, Flash, anything goes! Jeg står selv for layout og det grafiske udtryk, men har brug for programmører der gerne vil påtage sig opgaver af meget forskellig art og størrelse.

Hvis det har interesse så post gerne nogle reference sites, hvor jeg kan se jeres arbejde.

På forhånd tak!

Fra København
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 62
Fra  Relation House ApS Skrevet kl. 21:50

Hej!

Relation House løser opgaver i både PHP, .NET samt FLASH/AS

Du er velkommen til at kontakte mig på telefon 31 62 62 04

MVH

Jon Hauge

relationhouse.com

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:07

Du skal også være velkommen til at hive fat i mig på mmc@mc-solutions.dk eller 40 511 627

Dbh

Mikkel Christensen

Fra Amager
Tilmeldt 25. Sep 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 01:05

Hej mistermod

Jeg er partner og sælger i Danmark for den danske IT-virksomhed, Webreactor, som både har hardcoreprogrammøre i Danmark som dor nylig har lavet programmeringen bag www.scor.dk Derudover har vi et helt hold af programmører, 2D- og 3D-animatorer, som både arbejder i PHP og Flash. Dette hold sidder i Bangladesh hvor partner Matias Funder Hansen er bosiddende projektleder. Timelønnen er 90 kr. og kommunikationen er enorm enkel. Han er til rådighed over Skype eller anden form for kommunikation hver eneste dag til meget sent. Du kan se mere på hjemmesiden www.Webreactor.com.

Kontakt mig på nk@webreaktor.net og få et uforpligtende tilbud.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:34

Jeg vil gerne anbefale http://www.alvision.dk/ som jeg lige er begyndt at bruge. De har løst det første lille projekt for mig og er dem jeg i første omgang altid selv vil kontakte når jeg skal ha lavet ting ude af huset.

Den første opgave de lavede for mig brugte de 4 timer på at designer, implementere og fakturere. Det kan ikke gøres meget bedre i min verden

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 10:27
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)