Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Organisk SEO

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan ens side, fra at have en nogenlunde stabil placering som nr. 6 på Google, fuldstændig kan forsvinde fra Googles søgeresultater fra den ene dag til den anden!

Jeg har ikke på noget tidspunkt været inde og fjerne de pågældende søgeord fra metatags beskrivelsen eller fra produktteksten. så hvordan f..... kan det ske?

Er der nogen der har en fornuftig forklaring på dette "forsvindings-fænomen"???

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Fra Roskilde
Tilmeldt 8. May 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:40

Det kan der være flere årsager til - men uden at vi kender din URL, bliver det rigtig svært at komme med et brugbart svar.

5 års SEO-erfaring - Jeg udfører freelance SEO-opgaver. Alt i effektiv linkbuilding, der giver konkurrenterne baghjul! Fang mig på ossian@engmark.me

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 20:02

Nu ved jeg ikke lige hvad det er for et søgeord der er tale om, men du ser ud til at have nogle okay placeringer, så det er måske ikke fordi din side er straffet. Hvilket søgeord er der het præcist tale om - så kan jeg måske se det.

Men husk på, at der er også sandsynlighed for at "straffen" er, at dine konkurrenter også arbejder med organisk søgemaskineoptimering og du derfor simpelthen er blevet overhalet :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 20:41

Det kan skyldes mange ting. Er det Design For Pets, der er tale om? Fordi så kan det netop skyldes en større indsats fra dine konkurrenters side. Husk også på, at metatags absolut ingen betydning har for placeringer i Google - og slet ikke på konkurrenceprægede nøgleord.

Hvis det er en underside, så tjek om den stadig er indekseret ved at søge på dens URL. En væsentlig forskel er, om du er helt ude, eller om du blot er rykket længere ned. Noget tyder på at der forekommer lidt op- og nedture med flere siders rankings for tiden jf. anden tråd her på Amino.

Du er velkommen til at PM'e mig med nøgleordet og URL, så kan jeg sige noget nærmere. Smile

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 21:05

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 21:56

Lise Andersen:

Det drejer sig om søgeordene "hundetilbehør" og "hundeting", hvor min side lå nr. 6 så sent som i fredags.

Jeg kan ikke lige huske, om den plejer at linke til forsiden: http://www.designforpets.dk/shop/frontpage.html

eller om det var til undersiden: http://www.designforpets.dk/shop/oevrige-hundeartikler-23c1.html

Svaret er umiddelbart meget enkelt: Din side er meget ringe optimeret til de ord i forhold til dine konkurrenter ;)´

Prøv at skrive nogle af dine søgeord i title-tagget (og evt. også h1-tagget) og gentage det et par gange i teksten.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)