Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

C# (C-SHARP) programmering og udvikling!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Remy.dk til byder nu også C# programmering og udvikling. Pt. tager jeg kun mindre opgaver ind, men skulle du side med en opgave give jeg gerne et tilbud! Jeg søger specielt efter nogle speciel programmer som skal laves i WindowsForms!

Mit nye fakturaprogram Smart Faktura kommer om et par dage. Det er udviklet i C# og er derfor uafhængig af andre programmer som Excel. Prisen kommer til at ligge på 199,- kr. + moms.

Mine C-SHARP udviklingspris er 250,- kr. + moms.

Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 22:06
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du mener vel nærmere at du tilbyder udvikling indenfor .NET? Om du skriver det i C#, J#, F# eller VB.NET er jo irrelevant for kunden.

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 22:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JA hvis du mener det! lol Geeked

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 12:04

Irrelevant vil jeg nu ikke helt kalde det, man skal have en god grund til at starte et nyt Visual C++ under .net....så efter min mening er det da det er fuldstændig relevant at sige hvilket af sprogene under .net man suporter, hertil kommer at virksomheder jo forsøger at få alt software, så vidt muligt, udviklet i det samme sprog.

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 12:18

Grunden til at jeg skrev C# er at jeg pt. har fået en del opgaver med at bygge vidre på en sourcekode.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:41

jj_dk:

Du mener vel nærmere at du tilbyder udvikling indenfor .NET? Om du skriver det i C#, J#, F# eller VB.NET er jo irrelevant for kunden.

Nej, det er bestemt ikke irrelevant! Hvis der er tale om eksisterende projekter, eller projekter der skal arbejdes videre på med virksomhedens egne udviklere er det meget afgørende hvilket sprog der programmeres i. Så det er bestemt en vigtig oplysning :)

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 20:47

Jeg har stadig nogle timer om ugen hvor jeg kan lave nogle speciel programmer! Skriv hvis du vil have et tilbud, det er billigere end du tror! Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)