Remy.dk til byder nu også C# programmering og udvikling. Pt. tager jeg kun mindre opgaver ind, men skulle du side med en opgave give jeg gerne et tilbud! Jeg søger specielt efter nogle speciel programmer som skal laves i WindowsForms!
Mit nye fakturaprogram Smart Faktura kommer om et par dage. Det er udviklet i C# og er derfor uafhængig af andre programmer som Excel. Prisen kommer til at ligge på 199,- kr. + moms.
Irrelevant vil jeg nu ikke helt kalde det, man skal have en god grund til at starte et nyt Visual C++ under .net....så efter min mening er det da det er fuldstændig relevant at sige hvilket af sprogene under .net man suporter, hertil kommer at virksomheder jo forsøger at få alt software, så vidt muligt, udviklet i det samme sprog.
Du mener vel nærmere at du tilbyder udvikling indenfor .NET? Om du skriver det i C#, J#, F# eller VB.NET er jo irrelevant for kunden.
Nej, det er bestemt ikke irrelevant! Hvis der er tale om eksisterende projekter, eller projekter der skal arbejdes videre på med virksomhedens egne udviklere er det meget afgørende hvilket sprog der programmeres i. Så det er bestemt en vigtig oplysning :)