Hej.. Jeg søger en advokat der kan sætte et testamente op for mig og min kæreste, der gør at vi bliver sikret på den rigtige måde i forhold til at vi får en familieforøgelse til december... Vi er "forlovet" og skal giftes til næste sommer, og vil helst undgå at skulle ødelægge romantikken ved at smutte på rådhuset og få den praktiske side på plads... Jeg vil godt have et tilbud på hvad den slags koster... ? Mvh Brian Brandt |
Hej Brian.
Beklager det lidt sene svar - har først set dit indlæg i dag.
Jeg er advokat med speciale i arv og testamente og skal gerne hjælpe dig og din forlovede.
Send mig en mail med lidt flere oplysninger - hvis dette stadig har relevans for jer. I kan også gå ind på mit website www.minadvokat.dk. Her bliver I stillet en række spørgsmål om jeres ønsker til testamentet, svarende til de spørgsmål, en erfaren advokat ville stille jer på et personligt møde.
Når jeg har modtaget jeres svar, vil jeg udfærdige et udkast til testamente og sende det til jer. Herefter kan vi tage en snak om udkastet pr. telefon.
Prisen for et testamente er kr. 2.600, inkl. moms, når det oprettes via www.minadvokat.dk. Hvis du (eller andre, der læser dette indlæg) skriver ved bestillingen, at du har fundet sitet via Amino, får du kr. 300 i rabat.
- husk også at indsæt hinanden som begunstiget på hinandens forsikringer og pensionsordninger, samt ATP - det kan være store beløb, der kommer til udbetaling ved dødsfald. Indsættelse som begunstiget kan ikke ske via testamente - det skal ske ved direkte henvendelse til kundeservice hos pensionsselskabet.
Med venlig hilsen
Ulrik Grønborg, adv.