Jeg går med en idé om at starte en indkøbsportal for virksomheder op. Men vil lige hører folks mening før at jeg går for meget igang. Idéen er at samle alle indkøb et sted. Alt fra tandbøster til mobiltelefoner, fra forskellige brancher. Jeg mener at det hele kan gøre det nemmere for viksomheder at gøre der indkøb , både til lageret og alm. brugsgoder. Jeg tænker at salgsomkostningerne for kunderne skal være 2% op til max 100 kr. eks 1 Hvis en varers salgspris er 100 kr. tjener jeg 2 kr. på salget. eks 2 Hvis en varers salgspris er 10.000 kr. tjener jeg 100 kr. på salget Jeg har allerede kontakt til nogle virksomheder så som Acer, Adapt Mobile, American Tourister, Arkon, Autolog, Blaupunkt, Celly, Covertec, Creative, Logitech, LG og mange flere.
Er dette noget som folk ville benytte sig af eller hvad skal derr ændres ved idéen? |
Der skal nok være et marked for din ide, hvis du laver det rigtigt.
Dog er der bare her på Amino, så vidt jeg ved, ihvertfald 2 andre projekter der minder meget om det du her tænker på, så man må forvente der kommer konkurrence på området :)
Held og lykke med projektet.
Mvh.
Michael