Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en omfattende hjemmeside

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kunne sende noget mere information, vil jeg gerne give et overslag.

e-mail: info@freelancephp.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:47

Hej Allesammen

Tak for de mange besvarelser!

Jeg vil nu lave en komplet kravspecifikation over hvad hjemmesiden skal kunne og derefter undersøge de uanede muligheder der er for at få den lavet.

MVH

JV

Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 03:35

Hej Jannik,

Så snart du har en smule overblik over hvad der skal laves så send endelig en mail til os.

Vi har en dygtig partner i Østen der laver alt design arbejde for os. De vil helt sikkert kunne klare opgaven til en ret god pris.

Ser frem til at høre fra dig på info@iso24.co.uk

Best regards

ISO24
www.iso24.co.uk

Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 19:55

Hvad skal der være på de 100 - 150 side, hvis det blot er text information med lidt billeder. Så findes der CMS systemer, som let kan håndtere dette.

Jeg ser ingen grund til at opfinde den dybe tallerken to gange.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 13:11

Runge:
Jeg ser ingen grund til at opfinde den dybe tallerken to gange.

nu er det jo ikke dybe tallerkner der er snak om - der findes jo også mere end en type bil, browser og hvad ved jeg.
Det er en komplet ligegyldig kommentar du kommer med.
Du nævner ikke engang et navn på et cms-system, blot at der findes sådanne.

Hvad vil du opnå med din kommentar?

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 01:16

Hvis du selv vil/kan udfylde alle siderne og links, så er et cms-baseret system ret enkelt og billigt at sætte op. Se f.eks. min nye side, jeg er igang med at fylde indhold på aam.dk. Det er et system jeg har fået en programmør til at bygge. Der mangler nogle enkelte småting og indenfor nogle dage er vi klar med systemet, der har et MEGET SEO-venligt kontrolpanel, hvor du selv kan styre udseende, menuer (visning), plugins, template, title/meta tags osv. Skriv hvis det har din interesse.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 08:13

cpufan:
Det er en komplet ligegyldig kommentar du kommer med.
Du nævner ikke engang et navn på et cms-system, blot at der findes sådanne.

Nej. Jeg anbefalede netop ikke et bestemt CMS system, fordi jeg ikke er bekendt med kravene, som jeg iøvrigt spørger ind til.

Jeg kunne let have sagt WSS, MOSS eller SiteCore, men et system til 5 - 10 millioner kroner er måske lidt overkill i denne situation.

Skal siderne blot indholde tekst og billeder. Så kunne man måske bruge wordpress, eller downloade et mini CMS fra codeplex.

cpufan:
nu er det jo ikke dybe tallerkner der er snak om - der findes jo også mere end en type bil, browser og hvad ved jeg.

Du har aldrig hørt udtrykket, at opfinde den dybe tallerken to gange? Din vrøvlen om biler og browsere forstår jeg ikke 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 08:41

BannerSalg.dk:

Det er et system jeg har fået en programmør til at bygge. Der mangler nogle enkelte småting og indenfor nogle dage er vi klar med systemet, der har et MEGET SEO-venligt kontrolpanel

Kan du ikke lige beskrive det der "SEO-venligt kontrolpanel" - er det en fordel at kontrolpanelet er SEO venligt?

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 09:45

Hej Oxkjær,

Jo det vil jeg da gerne.. Jeg sidder med flere hjemmesider, nogle gamle og nogle nye, og laver SEO på disse. På de fleste er der ikke mulighed for at skrive unikke titler på samtlige sider/menuer/undermenuer osv, samt meta tags (description/keywords). Det kan være lidt svært for en helt alm. person der ikke har forstand på hjemmesider/programmering (Jeg har personligt heller ikke selv forstand på programmering overhovedet), f.eks. at hente filerne fra FTP og manuelt tilføje titler og meta tags. Derfor skal man have en webmaster til dette, hvilket selvfølgelig giver flere omkostninger, hvis man vil have sin hjemmeside optimeret korrekt ift. SEO. Bemærk også at det er muligt at skrive alt-tekster til samtlige menuer i CMS systemet.

Det, der gør kontrolpanelet SEO-venligt, er, at hjemmesidens ejer, uden at have det mindste kendskab til programmering, selv kan tilføje/ændre alle de nødvendige informationer på siden.

En hel anden detalje er, at sådan et system også gør det nemmere for f.eks. et firma, der laver SEO på en hjemmeside med sådan et CMS system. Jeg ville bruge max 1/4 af den tid, jeg bruger på ikke-seo-venlige kontrolpaneler, når jeg skal ændre titles og meta tags, end jeg vil gøre i det kontrolpanel her.

Så har jeg fået ham til at udvikle systemet således, at man selv kan installere systemet og når vi laver evt. opdateringer/flere templates, så sender vi dem ud til kunderne og de kan selv uploade disse.

Der vil i kontrolpanelet være en grundig SEO-vejledning i hvordan man opretter sine sider/menuer på den helt rigtige måde, så siden er optimeret/opbygget helt korrekt.

Og til sidst, så kan man selv i kontrolpanelet styre om nyhedsbrev, kontakt-mig, reklamebanner skal være aktivt på siden eller ej.. Selv skifte topbanneret, ændre baggrund for siden og templates, styre menuer/siders rækkefølge samt administrere reklamebannere, dog uden statistik-del endnu.

Vi har arbejdet på systemet i et par måneder og er lige ved at være færdige med det. Jeg kan vise et eksempel af kontrolpanelet til de interesserede.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 10:14

BannerSalg.dk:

Vi har arbejdet på systemet i et par måneder og er lige ved at være færdige med det. Jeg kan vise et eksempel af kontrolpanelet til de interesserede.

Nu er det således, at jeg selv har bygget mit eget CMS (som også er SEO-venligt) og arbejder også en del med SEO og jeg forstod bare ikke hvorfor du lagde vægt på, at kontrolpanelet var SEO venligt, det må da være vigtigere, at de sider dit CMS producerer er SEO optimerede, og det må jeg sige ikke helt er tilfældet.

Blot en enkelt ting er, at dine overskrifter ikke er i H-tags hvilket da må siges at være helt elementært når nu du fremhæver SEO, dine overskrifter er markeret som <font size ="4">

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)