Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en omfattende hjemmeside

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er jeg godt klar over. Jeg har jo selv lavet de overskifter :) Du burde også vide, at det ikke tager mere end et par sekunder at ændre disse overskrifter til H-tags i html delen. Du kan jo se at der ikke er fyldt indhold på sitet endnu, så det er ikke et eksempel jeg viser frem som top-dollar SEO-opimeret site (ENDNU!). Men kom gerne med mere kritik? Hvad er der ellers udover blot den enkelte ting?

Mht. til overskrifter, så er det overskrifter jeg har skrevet direkte i indholdet. Vi er ved at lave en løsning, hvor man kan vælge at skrive en overskrift tilhørende det enkelte menupunkt og man kan vælge at overskriften skal være H1-H2-H3.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 10:58

Så er de H2 overskrifter på forsiden... længere tid tager det ikke :) Men der er mange vigtigere ting på systemet end mine overskrifter på sitet lige pt, så det har jeg ikke gjort noget ved... Not yet

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 11:03

Nu smed du jo selv et link til en side og det var blot det jeg kommenterede på. Ved godt du skrev at der manglede nogle enkelte småting, men alligevel ......

Jeg vil såmænd gerne gå det igennem for dig, men da det jo tilsyneladende ikke er færdigt, så vil jeg hellere vente til du har fået det sidste på plads så jeg ikke bruger unødig tid på det.

Smid mig evt. en PM når du er færdig hvis det har interesse.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 11:08

Cool :) Det lyder som et tilbud, jeg ikke kan afslå :) Hvis du selv er programmør og samtidig SEO'er, så kan det være du bedre forstår dig på programmeringsdelen end jeg gør. For tit forstår jeg ikke hvad der kan lade sig gøre med programmering.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 11:13

Du smider mig bare en PM

Fra København
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:36

Hej Jannik,

Det er altid spænende med nye ideer og koncepter, men som der også bliver skrevet er det svært at komme med et overslag på. Hvis du har lyst, kan vi holde et uforpligtende møde, hvor vi snakker lidt om de ideer og mål du har med websitet.

Med venlig hilsen
Christian
Tel. 26 22 11 43
www.creativemedia.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 18:51

Hej. HVis du har brug for at få konkretiseret dit projekt lidt mere. Eventuelt få udrydet en masse start problemer og fremtidige blindgyder har vi meget stor erfaring med at tage en idé og lave den til et konkret stykke software. Du kan vælge at bruge os til det indlende og hvis vi ikke falder i din smag som udviklere får du alt materialet med videre så du ikke har spildt tid og penge.

Husk en god system beskrivelse kan sparer dig for meget tid og mange penge i sidste ende. Det virker som en omkostning der kan syltes, men tror de fleste seriøse udviklere kan sige god for en ordenlig systembeskrivelse er lige med mindre tid i sidste ende.

Smid mig en PM, så er du halvvejs igang med et nyt projekt Idea

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 18:57

cpufan:

Runge:
Jeg ser ingen grund til at opfinde den dybe tallerken to gange.

nu er det jo ikke dybe tallerkner der er snak om - der findes jo også mere end en type bil, browser og hvad ved jeg.
Det er en komplet ligegyldig kommentar du kommer med.
Du nævner ikke engang et navn på et cms-system, blot at der findes sådanne.

Hvad vil du opnå med din kommentar?

Hvad sker der for dig?

Din snak om biler, browsere og hvad ved jeg synes jeg nu er endnu mere sort snak end hans tallerken-"ævl".

Det virker som om han er ude på at finde ud hvad der ligger i de 150 sider hvilket må siges at være et yderst relevant spørgsmål - han har jo fat i noget, manden...

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)