Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 tlf 2 simkort

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler telefonen som kan indholde sim-kort fra mit arbejde, og mit private sim-kort så jeg efter fyraften kan skifte profil, og dermed ringe outgoing på den rigtige regning.

For andre kan to-simkortsmodellen bruges til at tegne to kontra-abonnementer således at man på det ene sim-kort har et abonnement med tilbud på svinebilligminutpris til venner og famile, og et andet sim-kort med et abonnement på laveste priser generelt - eller f.eks. svinebillige sms'er.

Da jeg ikke er så naiv at tro jeg overnight starter som mobiltelefonproducent vil jeg bare lige smide bolden op, og lade nogen kaste den videre til nogen, som kan kaste den til nogen som i sidste ende leder til at jeg kan gøre brug af en sådan funktion på et tidspunkt i fremtiden.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 14:03
Hej Rodsox

Der var nogle add on produkter for nogle år siden. Men de virkede ikke 100%.

Men der er telefoner på vej med dette. Jeg mener samsung er på vej og nokia også kommer med dem.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:09

Samsung har haft det længe i Asien, og det er også noget tid siden at de er blevet sat til salg i Danmark. Jeg er dog ikke sikker på, hvorvidt der er tale om parallelimport. Se eksempelvis denne Samsung SGH-D880.2.500 kroner og du har den i starten af næste uge :)

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 21:52

Altså, det er ikke konkret det du søger, men det er muligt hos nogle teleselskaber at have 2 nr. på et simkort, men så skal du jo til, at have gang i nummerflytning osv. hvilket kan være noget bøvl. 

Der var engang nogle 2 i én simkort. Altså en slags extender, hvor man kunne have 2 simkort sidene i, som mundede ud i et (som så var tilsluttet telefonen). Om det virkede aner jeg ikke. Har desværre ikke nogle link

Ellers prøv www.mobildebat.dk - der er nogle kloge hoveder med forstand på telefoni:) 

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:14

Hej Redsox

Ideen er god. Den har dog været på større markeder, som f.eks. det amerikanske, i længere tid. Jeg har kun selv haft mulighed for at afprøve en model fra blueberry, hvor der sidder to simkorts i. Akkurat som når man skifter profil på en nokia-telefon, kan man så med en blueberry skifte simkort-profil. Hvorfor den slags telefoner, og blueberry i det hele taget ikke er på det danske marked, ved jeg ikke.

Fra Nørrebro
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 22:49

Bibob tilbyder at have to numre på simkortet, hvor du så går ind i en simkort menu på telefonen, og skifter "nummeret".

https://www.bibob.dk/5/support.html, så vælg den der hedder dobbelt nummer. 

Pg en nummerflytning nu til dags er så lige til, så alle kan finde ud af det... 

Med venlig hilsen / Kind Regards

Tue Topholm - Luksusdyret.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)