Jeg mangler telefonen som kan indholde sim-kort fra mit arbejde, og mit private sim-kort så jeg efter fyraften kan skifte profil, og dermed ringe outgoing på den rigtige regning. |
1 tlf 2 simkort
- 1
Der var nogle add on produkter for nogle år siden. Men de virkede ikke 100%. Men der er telefoner på vej med dette. Jeg mener samsung er på vej og nokia også kommer med dem. |
Med venlig hilsen
Brian Jørgensen lobib.dk
Samsung har haft det længe i Asien, og det er også noget tid siden at de er blevet sat til salg i Danmark. Jeg er dog ikke sikker på, hvorvidt der er tale om parallelimport. Se eksempelvis denne Samsung SGH-D880.2.500 kroner og du har den i starten af næste uge :) |
Altså, det er ikke konkret det du søger, men det er muligt hos nogle teleselskaber at have 2 nr. på et simkort, men så skal du jo til, at have gang i nummerflytning osv. hvilket kan være noget bøvl. Der var engang nogle 2 i én simkort. Altså en slags extender, hvor man kunne have 2 simkort sidene i, som mundede ud i et (som så var tilsluttet telefonen). Om det virkede aner jeg ikke. Har desværre ikke nogle link. Ellers prøv www.mobildebat.dk - der er nogle kloge hoveder med forstand på telefoni:) |
Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk
Hej Redsox Ideen er god. Den har dog været på større markeder, som f.eks. det amerikanske, i længere tid. Jeg har kun selv haft mulighed for at afprøve en model fra blueberry, hvor der sidder to simkorts i. Akkurat som når man skifter profil på en nokia-telefon, kan man så med en blueberry skifte simkort-profil. Hvorfor den slags telefoner, og blueberry i det hele taget ikke er på det danske marked, ved jeg ikke. |
Bibob tilbyder at have to numre på simkortet, hvor du så går ind i en simkort menu på telefonen, og skifter "nummeret". |
Med venlig hilsen / Kind Regards
Tue Topholm - Luksusdyret.dk