Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bogholder hjælp

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skete det at min freelance bogholder flytter til jylland


Derfor søger jeg en freelance bogholder som vil/kan bogføre i summasummarum. Det drejer sig vel omkring 1000 bilag pr år samt løn for en ansat samt kvartalsmomsregnskab. Er der andre derude der kender en, og som er god må vedkommende gerne henvise til mig. På forhånd tak.

 

Sommerhilsen

 

Steen Pontoppidan

4040 4501

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Steen.
Tjae... sådan kan det jo desværre gå. Men det er da frækt, at din bogholder ikke lige spørger dig om lov, inden han/hun flytter, hva''? :-)

Vi har vores egen bogholder, men jeg har med succes tidligere henvist andre virksomheder til Peter Møller, Firmaet Mecura. Du kan skrive til ham på pm@mecura.dk. Hvis du hellere vil have, at han kontakter dig, er du velkommen til at skrive dine kontaktoplysninger til mig, så skal jeg nok formidle kontakten.

Jeg kender ham i andre sammenhænge, bl.a. forskellige netværk, og han er yderst pligtopfyldende og dygtig til sit job.

Har du nogle spørgsmål, er du naturligvis velkommen til at skrive til mig. :-)

Mvh.

Pouline
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej Steen

Vi er et nystartet Revisions- & Regnskabsfirma fra Slagelse.
D.v.s. vi har været i gang lidt over 1 år.
 
Vi har dog hver især mange år på bagen indenfor revision, regnskab, økonomi & skat.
Vi tager os af hele "pakken" for mange virksomheder efterhånden...d.v.s. bogføringen, lønnen, momsen, årsregnskabet m.m., og arbejder selv dagligt i bl.a. SummaSummarum...
Vi kan derfor helt sikkert hjælpe dig med de ting du og din virksomhed har brug for.
 
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)