Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg har en idé mere

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

en kasse som kan spille næsten lige så godt som en boomblaster. Den er genopladelig og kan holde strøm 10 timer. Man kan tilsutte en mp3 muligvis en ipod.

den kan sælges til strandfolket, sportsklubber (udebane/udendørs træning) og alle som vil have "bærbar" musik som spiller højere end en mobil.

Prisklasse 1200kr

Hvad siger i?

Tilmeldt 9. Sep 08
Skrevet kl. 21:11

kassen skal være 30x20x25

Fra Vedbæk
Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:43

Det lyder som en god idé. Den kunne sikkert egne sig til meget andet også. Sig til hvis du har brug for hjælp til at lave den.

Jeg læser til civilingeniør i elktronik og arbejder ved siden af studiet med design og udvikling af embedded software.

Har bl.a. kurser og praktisk erfaring med:

Design af en klasse D (digital) forstærker, det du skal bruge for at forstærke signalet fra mp3 afspilleren til højttaleren.

Design og programmering af mikroprocessorer så du kan lave et interface til at skrue op og ned se equalicer, vælge i menuerne osv.

(og meget merre).

Jeg har sendt ansøgningen om cvr nummer til min ApS, og har mulighed for at ansætte 3 andre til at hjælpe hvis opgaven har kort tidshorisont.

Da jeg stadigvæk er studerende er prisen selvfølgelig helt i bund fra 150 kr. i timen. + materialer.

Du kan jo altid skrive til

a.rohde [snabel-a] gmail.com

hvis det har interesse.

Tilmeldt 9. Sep 08
Skrevet kl. 23:58

jeg er maskinmesterstuderende :D hvad vi dog ikke kunne lave sammen ;) penge har jeg desværre ingen af. Det du siger du kan, kræver jo også at det kan laves på samlebånd for en fornuftig pris. Der skal tilmed ordnes batteri, ladning, sikring mod overladning, indbygget forstærker jeg ved ikke om det også er ting som du kan?

ideen er god men hold kæææææft et arbejde, og kabinet og hele molevitten :D amen de gir da heller ikke os andre en chance!

Fra Vedbæk
Tilmeldt 24. Sep 08
Skrevet kl. 00:08

Jeg kan sagtens lave forstærkeren helt fra bunden, kan lave display, knapper, menu og alt det andet. Og optimere forstærkeren til de valgte højttalere.

Hvad der så skal ske derfra med at få det integreret i en sand, vandafvisende kasse må jo være der din idé vinder frem.

Når jeg har lavet designet følger der naturligvis printudlæg og kompoentlister med så det kan laves på et samlebånd. Jeg kan endda enbefale steder du kan få dem produceret. Afhængigt af hvor mange du kan lave. Indkøb af højttalere og batteri er de eneste komponenter du skal give til dem der producere det på et samlebånd, resten af komponenterne er formentlig standart komponenter.

Men uden penge kommer du ikke langt. Opgaven er for nem til jeg kan tage den ind som en skole opgave, og som butikken køre med arbejde kan jeg heller ikke tilbyde at hjælpe dig billigere. Men hvis du beslutter dig for at gennemføre så sig til så skal jeg nok hjælpe dig. (Kan sige at hvis du hyre et af de firmaer jeg arbejdede for før koster det 500-1000kr i timen i udviklingstid, og så er det alligevel sådan en som mig der får opgaven pga. sværhedsgraden.

Tilmeldt 9. Sep 08
Skrevet kl. 16:42

kan jeg ikke få din mail Rohde? :)

Fra Vedbæk
Tilmeldt 24. Sep 08
Skrevet kl. 22:02

a.rohde [snabel-a] gmail.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)