Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der med Google?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for jeres svar.

Mikkel > jeg har godt set lidt på dit nye tilbyd og det ser rigtig godt ud, og det er under fortsat overvejelse at tegne abbonnement. Men bliver nødt til lige at tage mig samme og læse det ordentligt igennem så jeg ved hvad det helt præcist er. I øjeblikket bruger jeg noget software der hedder Web CEO og egentlig har jeg besøgende nok men ville gerne have min meget lave konvertering i vejert, når det sker så bliver der igen tid og penge til andre tiltag.

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Fra Glostrup
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

I Googles seneste Techonology Roundt Tabel, kom de kort ind på, hvordan de tester nye algoritmer. Det foregår på den måde, at først testes ændringerne i et sandkasse miljø internt hos Google, dernæst (og det er det der er det interessante) så tester de ændringerne på en hvis procentdel af søgningerne i Google, lidt på samme måde som en A-B split test.

Det betyder, at to søgninger på samme søgeord ikke nødvendigvis benytter samme algoritme og dermed ikke giver samme resultat. Der til skal lægges, at Google frigiver flere hundrede rettelser om året, så Googles søgeresultat er langt fra statisk.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)