Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgsmøde

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 105
Fra  erikback.com Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de interessante synspunkter. Tak for opbakningen Tommy.

Jeg er da også enig i at det ville være langt nemmere hvis kunderne selv henvendte sig - men det gør de altså ikke. Jeg er nødt til at vise flaget og gøre opmærksom på min eksistens. Hvad enten jeg bryder mig om kold kanvas eller ej, så er det den billigste og mest effektive måde at komme ud til mine potentielle kunder.

- Erik

Mvh. Erik Back, ekspert i blogging. Hjælper med content, mailinglister og personlig branding

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik

Super ide, og ligesom Tommy, så var jeg også hoppet ombord hvis jeg boede i nærheden.

Det kunne jo så også være en opfordring til andre sjællandske Aminoer til at stikke hovederne sammen til et lignende koncept.

Hilsen Morten

Fra Fredensborg
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten og alle andre Aminoer

Såfremt der er tilslutning til at vi laver et lignende koncept / inspirationsmøde i københavn / nordsjælland skal jeg gerne være vært og ordstyrer. 

 

Så hvis der er nogen der kunne tænke sig at få drøftet forskellige forskellige discipliner inden for salg med ligesindede (og mig som "ekspert"), får vi det stablet på benene.

For at tjekke mig profil gå ind på http://implemind.dk 

 

Meld tilbage på dette indlæg, eller send en mail på soren@implemind.dk, og jeg noterer dit navn og vender tilbage med en dato hvis vi bliver nok (min 4 personer ud over undertegnede).

 

Tak for inspirationen Erik ;0)

//Søren

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik

 

Jeg synes det lyder som en god idé, jeg er med. Jeg har forøvrigt en aftale med Christian om "Kunder på et sølvfad" konceptet, så jeg kan forhåbentligt snart bekræfte Christians idé om at man kan udgå at lave Cold Calls, for det er heller ikke min favoritret...

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

 

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Erik og jer andre...

Jeg blev inviteret til at droppe en linje herinde af Søren fra Implemind.dk
Da emnet jo i bund og grund er 'overvindelse af modstanden mod at løfte røret'

Og ikke så meget hvorvidt kanvas eller marketing er bedst.
- en diskution jeg helt vil holde mig ude af.

Men hvis du oplever at du undgår at løfte røret pga. følelsesmaæsig modstand eller ubehag.
Så kan jeg hjælpe dig, helt praktisk, til ikke at få disse ubehag.

Min baggrund er som tankefelt tearpeut og i erkendelsen af at mange 'lider' af disse ubehag.
Er jeg, i samarbejde med Implemind, ved at udvikle et online værktøj som markant kan reducere din
oplevelse af modstand og ubehag. og i mange tilfælde eleminere det helt.

Det er dog ikke færdigt endnu.
Men indtil da, er der stadig mulighed for at blive ubehaget kvit.

Hvis det har din interesse så klik ind på  http://www.solidfoundation.dk/telefonsalg 

og bliv klogere.


Ha' en dejlig torsdag

Allervenligst

Martin 

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre end Erik og undertegnede der vil være med til at sidde sammen og ringe ud til vores kunder??

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en fremragende idé, Erik og René.

For en del år siden var jeg supervisor og sælger i en marketingvirksomhed, og det at kunne sparre, afreagere og grine efter to ikke-så-succesfulde opkald, kan gøre en verden til forskel. Ligeledes er det sjovere og synergi-motiverende at juble i flok frem for alene.

Selvom jeg ikke bruger opsøgende salg i min egen forretning, så kunne det være meget aktuelt for et af mine sideprojekter - så jeg vil også gerne tage dialogen op her i Århus en dag, hvor det passer os alle.

Torsdag eller fredag i næste uge er otte af mine kolleger i Yellow Cock Studio ude af huset, hvorfor vi fint kunne mødes, tale, råbe og ringe i vores studio centralt i Århus;-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer

 

Vi regner med at holde et møde i uge 44 (formentlig onsdag) så skynd Jer at komme ud af busken hvis I vil nå at komme med. Big Smile Vi forbeholder os nok retten til at sige nej tak hvis der er for mange der melder sig til (tror vi maks. skal være 5-7 personer) Men så kan vi jo bare sætte en gruppe mere i gang.

 

Hvordan med Silkeborg, nogen der er klar på at mødes der???

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

 

Fra Fredensborg
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at vi også mødes i Nordsjælland - p.t er vi 2 så meld jeg endelig på

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen Igen

 

Så er vi de 5 personer vi ønsker at være i vores gruppe. Vi skal nok lige give en update på om det virker ;o)

Hvis der er andre der vil gøre det samme, evt. andre steder i landet, som eks. Nordsjælland er I meget velkomne til at bruge denne tråd ;o)

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)