Nå, nu skal jeg snart have nogle ting på det rene. Jeg har en webshop som mildest talt ikke sælger ret meget. Jeg kører ingen adwordskampagner for øjeblikket, for vores budget lige pt er = penge ud ad vinduet da konkurrencen indenfor tøj er benhård. Jeg ved at vores webshop har nogle basale problemer, men jeg kan ikke finde ud af hvad det er! Jeg læser en masse om SEO og SEM og jeg fatter mildest talt ikke en meter af hvad der bliver skrevet. Vi har ikke en standard shop, men en vi har fået lavet specielt til os, derfor ved jeg ikke hvem vores optimering ligenøjagtig skal ligge ved. Hvad er det der gør at feks google rangerer ens hjemmeside, og hvordan kommer man højere op på listen hvis man ikke er det i forvejen? Hvordan finder jeg ud af hvilke tiltag der skal gøres for min hjemmeside bliver kendt på google osv? Hvis én - eller flere kan forklare mig hvordan det hele hænger sammen samt hvordan jeg feks får bygget titler på mine produkter, så vil jeg blive meget glad, forsynes jeg læser en masse uden at forstå hvilke problemer der skal tages fat i, og hvem der kan gøre det. Lotte |
For det første skal du have em masse links til din side. Hvis du starter med at indsætte et link i din signatur til din shop, vil det blive vist i alle dine indlæg her på Amino og brugerne her vil bedre kunne hjælpe med hvad du ellers mangler.
Her kan du finde en hel masse linkkataloger som du kan tilmeldet din shop løbende Riisager seo