Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering, optimering,optimering.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, nu skal jeg snart have nogle ting på det rene.

Jeg har en webshop som mildest talt ikke sælger ret meget. Jeg kører ingen adwordskampagner for øjeblikket, for vores budget lige pt er = penge ud ad vinduet da konkurrencen indenfor tøj er benhård.

Jeg ved at vores webshop har nogle basale problemer, men jeg kan ikke finde ud af hvad det er!

Jeg læser en masse om SEO og SEM og jeg fatter mildest talt ikke en meter af hvad der bliver skrevet.

Vi har ikke en standard shop, men en vi har fået lavet specielt til os, derfor ved jeg ikke hvem vores optimering ligenøjagtig skal ligge ved.

Hvad er det der gør at feks google rangerer ens hjemmeside, og hvordan kommer man højere op på listen hvis man ikke er det i forvejen?

Hvordan finder jeg ud af hvilke tiltag der skal gøres for min hjemmeside bliver kendt på google osv?

Hvis én - eller flere kan forklare mig hvordan det hele hænger sammen samt hvordan jeg feks får bygget titler på mine produkter, så vil jeg blive meget glad, forsynes jeg læser en masse uden at forstå hvilke problemer der skal tages fat i, og hvem der kan gøre det.

Lotte

Finkena

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 23:46

For det første skal du have em masse links til din side. Hvis du starter med at indsætte et link i din signatur til din shop, vil det blive vist i alle dine indlæg her på Amino og brugerne her vil bedre kunne hjælpe med hvad du ellers mangler.

Her kan du finde en hel masse linkkataloger som du kan tilmeldet din shop løbende Riisager seo

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 00:04

det ville nok hjælpe lidt at få at vide hvad hvad siden hedder, så man kan se hvordan den virker

der er mange ting der gør sig gældende som du allerede har læst dig frem til,

men et par gode råd, du kender dem måske i forvejen, det den enkelte side hedder altså tiltlen skal hedde det siden handler om

et eks. bare for sjov, forstil dig du går ind på et bibliotek. ´kigger efter en bog med en title der hedder tøj. det eneste du finder er UNTITLED DUCUMENT ....... hmmm  du kigger på for-orderne (meta keyword) der står så enten ikke noget eller også står der bare tøj........

hmm du bladre gennem bogen, falder over en overskrift ( H1 ) hvor der står - S - L - XL -XXL - siger ikke meget om noget .... du kigger så længere nede i teksten....

der står så lidt med tøj til salg et par billeder en pris.......

hvis du så forestiller DU er GOOGLE hvordan synes du selv bogen solgte sig selv.....

det er vigtig det hænger sammen,  titlen - for-ordret(meta) ovrskrift (H1) og teksten

derudover er der mange andre ting LINKS fra andre sider til din der handler om det samme.

alt tags på dine billeder

hurtige sider, hvem gider at læse en langsom bog, google gider ikke ( jo den gør det jo alligevel men du forstår)

husk der ikke må være enslydende sider her menes især i tiltle , meta, H1 

hvis een af siderne handler f.eks om levi´s bukser og så hedder det i H1 - skal du bruge ordet flere gange i din tekst,

man forventer jo afsnittet handler om det overskriftet hentyder til.

selve opsætninge af siden koderne den er skrevet i er også vigtige men der er jeg nok ikke den klogeste , men det er der nok andre der er

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:21

Hej Lotte.

Det er netop virksomhedsejere som dig Søgeoptimeringsrapporten er rettet imod.

Prisen svarer til 1/2 times af vores hjælp, hvis vi skulle gå ind og gøre tingene for dig.

Som du selv nævner, så er du i et ultra hårdt marked; men har du masser af tid til
selv at søgemaskineoptimere kan du nå rigtig langt med rapporten.

Men lad det være sagt med det samme - I dit marked kræver det en meget, meget stor indsats.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 09:26
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Skrevet kl. 09:27

Finkena

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Skrevet kl. 09:35

Hej Astroman,

Siden hedder www.luxstore.dk

Tak for dine sammenligninger, jeg forstår dem fuldt ud, at i hvert fald en af de vigtigste faktorer er titler på alle ens produkter. MEN hvordan får man det? Er det noget der skal kodes fra min udbyders side af så jeg hvar gang for eftertiden automatisk får sidetitlen med når jeg opretter et produkt?

Finkena

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Skrevet kl. 09:41

Hej Christian,

Tak for linket. Jeg ved det er super svært at at skille sig ud på vores marked, menjeg vil meget gerne bruge tiden på at optimere hvis jeg vidste hvad jeg skulle gøre.

Den væsentligste faktor er at hjemmesiden skal kunne de basale ting før jeg SELV kan rode medtingene, men så længe at mine overskrifter feks ikke kommer med i browseren, så har jeg jo et reelt problem som jeg ikke selv kan gøre noget ved, og jeg skal blot vide hvad det er jeg skal have firmaet der står for hjemmesiden til at gøre.

Finkena

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Skrevet kl. 09:42

Hej Thomas,

Tak for linket;0)

Finkena

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:51

Hej Lotte.

Jeg kan genkende dit CMS, fra en af vores andre kunder.

Hvis du nu går ind og fjerner "Luxstore - Den bedste service og de bedste produkter." i den generelle opsætning, så er du et godt stykke længere i processen. Tankestregen kan du vidst ikke få lov til at fjerne.

Så kan du skrive teksten ind igen, kun på forsiden. - og forøvrigt ændre den til noget sigende...

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)