Jeg vil gerne lave lidt uambitiøst video til Youtube. Jeg har en Lenovo med indbygget kamera, men jeg mangler software til at optage lyd og billede og det skal være i et format som umiddelbart kan uploades til Youtube. Det skal virke uden at jeg er online og være super nemt at bruge. Det skal ikke være avanceret og det må fint koste en smule. Hvad bruger du?
Pinnacle Studio er et af de letteste, men glimrende, programmer. Jeg bruger det selv ind imellem. Du kan sende videoen direkte fra Pinnacle til YouTube. Men du slipper nok ikke for at være online når du skal uploade det :)
Tak for det, så er det købt og 2.1 gigabyte er på vej gennem kablerne. Det kostede 40 £, men kun 49 $ og jeg fandt en promo kode og fik det ned på 42$ så det er sgu billigt. Jeg glæder mig til at prøve det :-)
Tak for det, så er det købt og 2.1 gigabyte er på vej gennem kablerne. Det kostede 40 £, men kun 49 $ og jeg fandt en promo kode og fik det ned på 42$ så det er sgu billigt. Jeg glæder mig til at prøve det :-)
Dbh Martin
Du siger bare til hvis der er noget der driller. Jeg har efterhånden rodet en del med Pinnacle :)