hvilke slags produkter i forhandler?
Kan lige så godt lægge kortene på bordet.
Det nedenstående kan måske lyde lidt indviklet, så hvis der er spørgsmål, så skriv med gerne.
Ceal.dk skal være en indkøbsportal for virksomheder. Af varer skal der sælges alt fra toilet papir til mobiltelefoner. Dette mener jeg kan hjælpe på virksomhedernes indkøbsomkostninger, både til lageret og til det daglige brug. Med andre ord et online storcenter, som har det hele et sted. Der tilbydes selvfølgeligt direkte levering til slutkunderne.
Virksomhederne skal også have muligheden for at kunne ”købe” deres egen webshop gennem vores forhandlermodul. Dette skal gøre det nemmere for dem at få opdateret deres varer direkte fra vores webshop. Dette kan give ekstra salg til udbyderen. Jeg ved at min gamle udbyder New Angle Software tilbyder sådan en løsning.
Desuden skal deres laves undersider inden for de forskellige brancher, således at hver enkelt gruppe får deres hjemme side. Disse sider skal også kunne styres fra det omtalte forhandlermodul. Det kan f.eks. være
Hårde hvidvarer shoppen
Tøj-butikken
Badeværelsesshoppen
Elektronik-butikken
Osv.
Med hensyn til vareudvalget, kan jeg godt selv sørger for. Er bl.a. officiel partner med bl.a. Creative, LG, Acer, covertech, Logitech og mange flere indenfor forskellige brancher. Så her er der masser af produkter at tage af.
Da jeg ikke selv kan det tekniske med hjemmesider har jeg brug for en eller flere som kan hjælpe mig med at løfte disse opgaver. Jeg mener selv at der er store muligheder for projektet.
På forhånd tak