Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Apr 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have opsat en webshop

Det drejer sig om designet og udvikling af alm. funktioner/moduler. Designet behøves ikke at være noget fancy, men stadigvæk noget som virker prof.

Hvem kan og til hvilken pris?

På forhånd tak

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 18:56

HEj.

Joomla cms + VM til 3000kr x moms

Inkl nyhedsmodul, online ordbog og automatis backup af database hver dag til din mail.

leveringstid 2 hverdage fra jeg har dine kode (ikke indregnet små rettelser du ønsker)

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 29. Apr 07
Skrevet kl. 19:29

Det er www.ceal.dk, som jeg ønsker at få sat lidt pæner op. (Bliver oploaded i løbet af den næste halve time)

Logoet i toppen, centeret siden og et pænere layout.

Ved at der findes mange forskellige moduler, som gøre side og admin delen mere brugervenlig. Spog, payment og shippingmoduller.

Ved at der bl.a. findes et modul, som gøre at man kan impotere CSV filer. (Har et varekatalog på ca. 25.000 varenummere)

Det er små opgaver som dette at  jeg søger

Har prøve lidt selv men har opgivet, da jeg ikke har en dyt forstand på og gider at bruge år på at lære Htlm og php. Har mine styrker indenfor indkøb og salg.

Tilmeldt 29. Apr 07
Skrevet kl. 20:36

CealCorp:
Det er www.ceal.dk, som jeg ønsker at få sat lidt pæner op. (Bliver oploaded i løbet af den næste halve time)

Så skulle den være oppe og kører.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:46

Du er, som nævnt i mailen, velkommen til at kontakte mig, jeg hjælper gerne med løbende opgaver i oscommerce. 

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 21:50

Hej CealCorp,

Vi vil gerne kigge på opgaven, og lave et unikt design til dig der der både fremstår enkelt men samtidig er professionelt. Vi kan desuden hjælpe dig med opsætning af moduler m.m.

Kunne du beskrive lidt mere omkring hvilken slags webshop der er tale om, hvilke slags produkter i forhandler? hvis du samtidig kunne lave en komplet liste med krav såvel som ønsker som du vil have din webshop skal indeholde, så vi bedre kan danne os et overblik over opgaven.

Du kan finde referencer m.m. på http://www.aplosweb.com

Du kan kontakte os på email contact@aplosweb.com eller på tlf +45 36950109 (mobil, 50880502)

Vi ser frem til at høre fra dig,

Med venlig hilsen
Kasper B Christensen
------------------------------
aplosweb
Dalsvinget 6
DK-6400 Sønderborg
Tlf.: +45 36 95 01 09
E-mail.: contact@aplosweb.com
http://www.aplosweb.com

Tilmeldt 29. Apr 07
Skrevet kl. 01:36

aplosweb:
hvilke slags produkter i forhandler?

Kan lige så godt lægge kortene på bordet.

Det nedenstående kan måske lyde lidt indviklet, så hvis der er spørgsmål, så skriv med gerne.

Ceal.dk skal være en indkøbsportal for virksomheder. Af varer skal der sælges alt fra toilet papir til mobiltelefoner. Dette mener jeg kan hjælpe på virksomhedernes indkøbsomkostninger, både til lageret og til det daglige brug.  Med andre ord et online storcenter, som har det hele et sted. Der tilbydes selvfølgeligt direkte levering til slutkunderne.

Virksomhederne skal også have muligheden for at kunne ”købe” deres egen webshop gennem vores forhandlermodul. Dette skal gøre det nemmere for dem at få opdateret deres varer direkte fra vores webshop. Dette kan give ekstra salg til udbyderen. Jeg ved at min gamle udbyder New Angle Software tilbyder sådan en løsning.

Desuden skal deres laves undersider inden for de forskellige brancher, således at hver enkelt gruppe får deres hjemme side. Disse sider skal også kunne styres fra det omtalte forhandlermodul. Det kan f.eks. være

Hårde hvidvarer shoppen

Tøj-butikken

Badeværelsesshoppen

Elektronik-butikken

Osv.

Med hensyn til vareudvalget, kan jeg godt selv sørger for. Er bl.a. officiel partner med bl.a. Creative, LG, Acer, covertech, Logitech og mange flere indenfor forskellige brancher.  Så her er der masser af produkter at tage af.

Da jeg ikke selv kan det tekniske med hjemmesider har jeg brug for en eller flere som kan hjælpe mig med at løfte disse opgaver. Jeg mener selv at der er store muligheder for projektet.

På forhånd tak

Tilmeldt 29. Apr 07
Skrevet kl. 01:39

Martin Tygsen:

Du er, som nævnt i mailen, velkommen til at kontakte mig, jeg hjælper gerne med løbende opgaver i oscommerce. 

Hvad er en cirkapris for: layoutet, logo og alm. opsætning?

Fra Saigon
Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:55

http://www.mwc.vn - Professionel & Unik Webdesigns/Webshops, microsites, reklame-banners, visuel designs, billede manipulation

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 21:54

Vi er gode til webshops! :) Du får et skræddersyet system og et unik design der passer til din målgruppe. Sidste webshop vi har lavet er www.sonashop.dk som henvender sig til unge.

Hvis du vil have et tilbud, er du mere end velkommen til at kontakte mig på frederik (a) purplecow.dk

PurpleCow - Websites der skiller sig ud

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)