Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Katalog - hvordan griber jeg det an ?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ! 

Dette er mit første indlæg og bær over med mig hvis spørgsmålet allerede skulle findes herinde (dog har jeg været mange gamle indlæg igennem og kunne umiddelbart ikke finde et brugbar svar). Jeg har pr. 1.8.2008 åbnet livsstilsbutik på Frederiksberg med tøj, smykker og brugskunst.

Jeg designer og laver smykkerne til vores butik (og sælger også på nettet www.krokade.dk) og er nu interesseret i at finde forhandlere af mine smykker. Til det skal jeg bruge et flot og præsentabelt katalog med prisliste, som jeg kan præsentere for eventuelle forhandlere.

Er der nogen, der kan give et tip til, hvor jeg kan henvende mig for at få lavet dette til en overkommelig pris ???. Skal jeg evt. selv tage billeder af smykker og gøre al materialet klart til en trykker eller hvordan griver jeg det bedst an ??.

Venlig hilsen

Bettina

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bettina.

Rigtig flotte smykker du har. Er det din egen webshop? www.krokade.dk?

Jeg vil rigtig gerne hjælpe diog med et katalog samt prisliste. Som udgangspunkt vil jeg ikke anbefale at de selv tager billederne, men det kan selvfølgelig være at du er en habil fotograf. I så fald syns jeg helt sikkert det kan være en fordel (besparelse) hvis du selv kan tage billederne. Alternativ kan vi hjælpe dig med billederne da vi selv har fotostudie.

Har du planer om at skulle ligge i andre webshops end krokade.dk?

Jeg har lavet kataloger til firmaer som Modström, Royal Copenhagen, butler loftet. Så jeg er sikker på at vi nok skulle kunne lave noget rigtig flot, til en god pris, til dig.

 

Du kan smide mig en mail, Simon@booyah.dk, eller ringe til mig på tlf. +45 21 40 00 42, så kan vi tage en nærmere snak om hvad du tænker. Jeg kan også sende dig et par ting vi tidligere har lavet hvis du gerne vil se.

 

Venligst

Simon Falentin Olesen
+45 21 40 00 42

Silver ink - Grafisk Mediehus
Tåsingevej 8
9500 Hobro

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bettina

Jeg vil gerne give et bud på at lave dit katalog og har tidligere siddet med kataloger med smykker m.m.

Prisen er selvfølgelig altid en faktor, men ellers tænker jeg:

  • Lækkert, men enkelt design
  • Lækkert papirvalg
  • Gerne med modelfotos ind over
  • Utraditionelt format

Prisen kan holdes nede ved at lave noget i sort/hvid og køre prislisten på en offsetkvalitet og selve kataloget på gloss.

Kontakt mig meget gerne på enten post@sandfaer-andersen.dk eller 8767 5505, hvis det har interesse. Jeg skal forsøge at gøre det så billigt som muligt!

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Bettina Sandfær-Andersen leverer altid til tiden og i højeste kvalitet - i hvert fald når hun arbejder for mig.

mvh Hans

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bettina!

Jeg har sendt dig en PM!

 

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bettina,

Vi er også ved, for første gang, at få lavet et katalog. Vi får det lavet hos www.trykkeriet.net, da Kenneth som laver det både er billig og dygtig - og så er han ovenikøbet selvlært fotograf, så vi har også fået ham til at tage billederne.

Vi har gjort det sådan, at jeg har skrevet teksterne til produkterne, da der er mange tekniske ting ved vores produkter som en ude fra ikke ville kunne skrive. Og så har jeg fundet 2 andre udefra, som har sagt ja til at læse korrektur på kataloget - 2 som ikke har en hujende fis forstand på det vi sælger, på den måde kan de bedre sige, om der noget vi har forklaret forkert.

Med dine smykker er der nok ikke så meget forklaring, der er det billederne der sælger - så jeg synes du skal ofre det, det koster at få en fotograf på. Men det kommer selvfølgelig også an på, om kataloget er tiltænkt forhandlere eller slutbrugere - eller begge dele.
Forhandlere har nok brug for mere info end slutbrugeren - men under alle omstændigheder skal smykker sælges på udseendet og derfor tror jeg gode fotos er alfa omega.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en grafisk tegnestue som elsker godt håndværk og enkle løsninger som virker!

Specialerne er kreativitet, billedbehandling, omhu og humoristisk sans. Briefer du os på en opgave, vender vi tilbage med en løsning som er realistisk –
og et bredt netværk i den grafiske branche sikre at vi kan trække på netop de kompetencer din opgave kræver, hvis det skulle blive nødvendigt.

- har designet masser af kataloger bl.a. med smykker og vi vil gerne give et bud på dit katalog (har sendt en mail).

MVH
Ann

 

 

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Zuccez til både hverdag og fest...de har styr på sagerne, hurtig i responsen og er verdens sødeste grafiske team :-)

 

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bettina

Er du nået videre i processen? Jeg har svaret på dine spørgsmål i en mail, men jeg har ikke hørt yderligere... Jeg vil blot høre, om du har spørgsmål.

Fra Greve
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bettina

Mit email svar må vist være gået til i interspace. Nå men jeg har sendt dig et nyt svar :-)

 

Vh Bettina

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)