Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Livechat på netshoppen

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Vihar gået og leget med ideen om at have en live chat funktion på hjemmesiden, men dem jeg har kunnet finde frem til, synes jeg har været dyre på månedsbasis da vi ikke har brug for en masse i forbindelse med denne, men blot muligheden for at kunne chatte.

Kender i andre til nogle chat funktioner/programmer?

Charlotte

Finkena

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 10:45

Hej

Er det et chat system til en virksomhed / online butik hvor kunderne kan have mulighed for at chatte med jer?

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 10:52
Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 10:54

Hej Charlotte,

Jeg ved at JoeDex har lavet et godt system til live web support chat. Altså hvor brugerne kan snakke med en supporter der sidder hos jer. De har også lavet en chat hvor brugerne kan snakke med hinanden.

Se mere på www.joedex.dk

Vi bruger dem til flere projekter, og det fungerer meget godt.

Mvh.

Michael

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Skrevet kl. 13:11

Hej It-dk,

Det skal egentlig være en chat funktion hvor kunderne har mulighed for at stille spørgsmål under deres besøg på hjemmesiden. Jeg ved der findes noget der hedder LivePerson hvor man også kan se lige nøjagtig hvor kunden befinder sig på siden, og se hvor man taber ens kunder under evt køb.

Jeg synes dog at Liveperson er for dyrt til vores behov endnu.

Finkena

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Skrevet kl. 13:13

Hej Michael,

Tak for linket, jeg kigger på det;0)

Charlotte

Finkena

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 16:44

Vi bruger selv et program fra crafty syntax livehelp som er et open source  program man kan installere.

Det kører alle tiders giver masser af muligheder og info om den besøgende.

Vi går nu nok meget snart over til at bruge et andet produkt til selve supporten fordi vi gerne vil samle det hele i et stort support/helpdesk system, MEN vi beholder helt klart crafty syntax til salgsafdelingen.

Mvh

Markus

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 17:23

Vi kører også med en crafty syntax livehelp løsning. Den kan anbefales hvis du ikke stiller krav til meget andet en at kunne chatte med dine kunder.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 19:27

Hej,

Jeg har arbejdet en del med LivePerson. Det er, som det nævnes, ret dyrt - Og nok lidt for meget for den gennemsnitlige webshop.

Systemet har dog mange muligheder: branded integration med hjemmesiden, fuldstændig oversigt over besøgendes adfærd, mulighed for automatisk interaktion, mulighed for at koble sammen med Google Analytics så mersalg på baggrund af chat kan dokumenteres.

Crafty Syntax ser rigtig godt ud. Men det er klart man får lidt mere ved LivePerson.

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Skrevet kl. 19:47

Hejsa,

Som du selv nævner, man får hvad man betaler for, og derfor er Liveperson nok også den del dyrere.

Jeg har også fundet nogle andre chat muligheder, men de er alle fra Usa, og har ikke mulighed for at gøre dem danske. Forstået på den måde at når kunden logger på, bliver der skrevet: "Can I help you" osv, og det synes jeg ikke er på sin plads i en dansk shop.

Finkena

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)