Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal vi hedde?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Min gode kollega og jeg arbejder som konsulenter i den almene boligsektor, men overvejer nu at blive selvstændige indenfor samme branche, det vil sige, at vi vil sælge konsulentydelser til den almene sektor.

Spørgsmålet er hvad vi skal hedde? Vi hedder Konradi og Skovgaard til efternavn og har overvejet noget så tørt som "Skovgaard & Konradi - boligkonsulenter" eller sammentrækket Kongaard eller hva' med Skovradi??? 

Som I nok kan høre har vi brug for hjælp :-)

Vi glæder os til at høre fra jer.

Line

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeres eget første forslag er genialt.
I står ved jeres virksomhed med jeres navn, hvilket giver troværdighed, og I fortæller klart, hvad det hele går ud på.

Alt andet er noget pjat, som I kommer til at bruge tid på at forklare.

mvh Hans

Fra Århus
Tilmeldt 14. Apr 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Set I lyset af hvad jeres formål er med virksomheden/hvad I tilbyder - giver jeg Hans fuldstændig ret i, at den "seriøse" version med jeres fulde efternavne giver bedst mening og god signalværdi.

Dog synes jeg det er vigtigt at I har "eftersætningen" - boligkonsulenterne - med. Ja det er langt, mne uden den bliver Skovgaard & Konradi nemt lidt for "advokatkontoragtigt"

God vind med projektet

Varme hilsener Sus Warming, ShoppingMamma.dk ***Alt kan lade sig gøre - Det umulige tager bare lidt længere tid***
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 01:56