Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal vi hedde?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Min gode kollega og jeg arbejder som konsulenter i den almene boligsektor, men overvejer nu at blive selvstændige indenfor samme branche, det vil sige, at vi vil sælge konsulentydelser til den almene sektor.

Spørgsmålet er hvad vi skal hedde? Vi hedder Konradi og Skovgaard til efternavn og har overvejet noget så tørt som "Skovgaard & Konradi - boligkonsulenter" eller sammentrækket Kongaard eller hva' med Skovradi??? 

Som I nok kan høre har vi brug for hjælp :-)

Vi glæder os til at høre fra jer.

Line

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeres eget første forslag er genialt.
I står ved jeres virksomhed med jeres navn, hvilket giver troværdighed, og I fortæller klart, hvad det hele går ud på.

Alt andet er noget pjat, som I kommer til at bruge tid på at forklare.

mvh Hans

Fra Århus
Tilmeldt 14. Apr 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Set I lyset af hvad jeres formål er med virksomheden/hvad I tilbyder - giver jeg Hans fuldstændig ret i, at den "seriøse" version med jeres fulde efternavne giver bedst mening og god signalværdi.

Dog synes jeg det er vigtigt at I har "eftersætningen" - boligkonsulenterne - med. Ja det er langt, mne uden den bliver Skovgaard & Konradi nemt lidt for "advokatkontoragtigt"

God vind med projektet

Varme hilsener Sus Warming, ShoppingMamma.dk ***Alt kan lade sig gøre - Det umulige tager bare lidt længere tid***
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 01:56

Det er da åbenlyst, at I skal hedde "Skovgaard & Konradi - boligkonsulenter", hvorfor tror I ellers I har fået sådan nogle flotte navne, og ikke "Jensen og Nielsen - boligkonsulenter" ;). Spøg til side, så tror jeg ikke I vil komme til at sælge noget på jeres navn alligevel, nu når du fortæller jeres branche, så det er ski bare om at komme igang med udviklingen af firmaet, i stedet for at gå i stå allerede ved navnet :)

Held og lykke til!

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 22:25
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

I er heldige, at I har de navne, I har. Jeg kender til det med at have et kommunefarvet navn, hvor der er en kendt fodboldspiller og 20.000 andre, der har det samme navn :-)

Jeg smider min stemme på jeres eget forslag!

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:19

Tusind tak for de konstruktive indspark.

Så skulle det være sikkert og vist, at vi kommer til at hedde SKovgaard og Konradi eller Konradi og Skovgaard, men hvad med undertitel?

Vi er jo boligkonsulenter, men lyder det ikke lidt som om, at vi hjælper til med indretning? :-)

Kh. Line

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 14:19

Jeg synes også dit eget forslag er godt, dog ville jeg vende det om til: "Boligkonsulenterne - Skovgaard & Konradi", da det i tilbyder, så står først og ikke sidst.

Om det signalerer boligindretning kan der været en lille smule om, men hvad med så at ændre det til Ejendomskonsulenter. Ejendom signalerer i hvert fald mindre privatperson end bolig gør.

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)