Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med PAYPAL??

Side 2 ud af 10 (97 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Paypal er verdens største betalingsgateway.

Paypal er ret nemt når man først har oprettet og verificeret sin konto til et vist niveau.

Paypal er billg i opstart, du er hurtigt i gang og for så butikker ville de være idealle hvis de havde ren dankort understøttelse. (Til gengæld er stort set alle nyudstede dankort igennem de sidste flere år jo faktisk visa/dankort).

Der hvor paypal er en dårligere deal er på stor volume hvor de tjener en hel del på kursforskelle når man skal have vekslet samt gebyrer.

Men ok - PBS river jo folk for næsten 6% på internationale kort - også skal der alligevel trækkes en del i gebyrer og kurtageforskelle hos pypal før man har mistet lige så mange penge procentuelt.

I de 6 år jeg har haft en paypal konto har jeg aldrig oplevet problemer.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:51

Selv jeg havde konto paypal for 1 år siden, der blev låst  uden grund. selv om jeg opret kun 2 uger. men hvis du glemmer eller taster forkert kode 3 gange de låse også,   det kunne jeg ikke bevise min email, telefon eller kort, og det er meget svær at kontakt med dem. Det var heldigvis jeg havde ikke penge på denne konto. Så jeg vil anbefal   NEJ til Pay Pal . Det er sikkert at have finde her hjemme. held og lykke

mykim

incorice

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:06

Hej!

Paypal kører uden problemer i min kones webshop.

Systemet gik i luften for ca. 14 dage siden.

Bliver både brugt af kunder til indbetaling og til betaling af leverandører.

Min kones webshop har været forsøgskanin(ScanNet) og er nu lige så enkelt at bruge som Dankort mv.

Systemet accepterer bl. andet Visa/Dankort og er supersmart nu.

Der skal ikke bruges konto eller kode mere, kører lige så nemt som PBS.

Var da os på tide, at PBS fik lidt modstand(er så min kommentar)!

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:13

For mig personligt, virker Paypal fint. Jeg har flere kort verificeret derinde, betaler for flere tusinde kroner om måneden derigennem og finder det let blot at kunne logge og trykke Pay. Meget lettere end andre forskellige løsninger jeg har brugt gennem tiden.

Problemet som betalingsmodtager, er dog de mange problemer som forskellige folk rapporterer, bl.a. her i debatten. Man løber en stor risiko for mistede kunder hvis man udelukkende benytter Paypal som betalingskanal.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:17

Hej Nicolai!

Hmmm...ja......ScanNet/Paypal virker fint i min kones webshop....og kunderne er meget glade for det enkle system, som det nu er blevet til.

Der er absolut ingen mistede kunder, tværtimod statistikken er røget i vejret.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:21

Men Peter, det er super det virker godt for Jer. Spørgsmålet er jo om i mister kunder på det?

Har i kun paypal i shoppen?

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:24

Peter, hvor mange kunder mister I i betalingsprocessen?
Kan ikke huske om man kan tracke det i ScanNets shop, men ville være interessant at vide :-)

Kører I kun Paypal? I givet fald kan I vel ikke tage imod Dankort... koster det ikke også kunder?

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:25

Hej Kenneth!

Nej...men Paypal er som skrevet tidligere blevet så enkelt, så det burde ikke være nødvendigt med

andre betalingsgatways.

Statistikken er røget i vejret, lige siden den endelige version gik i luften for ca. 14 dage siden

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:30

Vi mister ingen kunder..idet systemet nu er lige så enkelt som PBS/Dankort.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:42

Hvordan mener du at systemet er lige så enkelt som at have et dankort? Det forstår jeg simpelthen ikke, for slutbrugeren - kunden er der en del mere arbejde i det, da han/hun skal en del flere steps igennem før han/hun han handle hos dig.

Side 2 ud af 10 (97 indlæg)