Paypal er verdens største betalingsgateway. Paypal er ret nemt når man først har oprettet og verificeret sin konto til et vist niveau. Paypal er billg i opstart, du er hurtigt i gang og for så butikker ville de være idealle hvis de havde ren dankort understøttelse. (Til gengæld er stort set alle nyudstede dankort igennem de sidste flere år jo faktisk visa/dankort). Der hvor paypal er en dårligere deal er på stor volume hvor de tjener en hel del på kursforskelle når man skal have vekslet samt gebyrer. Men ok - PBS river jo folk for næsten 6% på internationale kort - også skal der alligevel trækkes en del i gebyrer og kurtageforskelle hos pypal før man har mistet lige så mange penge procentuelt. I de 6 år jeg har haft en paypal konto har jeg aldrig oplevet problemer. |
Selv jeg havde konto paypal for 1 år siden, der blev låst uden grund. selv om jeg opret kun 2 uger. men hvis du glemmer eller taster forkert kode 3 gange de låse også, det kunne jeg ikke bevise min email, telefon eller kort, og det er meget svær at kontakt med dem. Det var heldigvis jeg havde ikke penge på denne konto. Så jeg vil anbefal NEJ til Pay Pal . Det er sikkert at have finde her hjemme. held og lykke
mykim
incorice