Hejsa.
Jeg har i mange år gerne ville være selvstændig men det er aldrig blevet til noget, eftersom jeg ingen idé har til hvad jeg kan begynde med. jeg søger så brændende nogle råd fra folk med erfaring indefor virksomhedsopstart/ideer til hvad jeg kan begynde med. Jeg besluttede at det skal være NU, efter Jeg kørte hjem fra mit job forleden aften hvor jeg tænkte hvor dejligt det kunne være at være glad for at tage på arbejde hver morgen og lave noget man virkelig brænder for. jeg drømmer om at lave noget inde for Wellness, Fitness, og generelt sport, måske med en web-butik Håber inderligt her er en eller to der kan komme med nogle gode ideer til mig.
|
Hvis du skal være selvstændig, så skal du som du selv lidt er inde på, finde noget du virkeligt brænder for - Og så lave det til en levevej.
Så det første skridt på vejen til at blive selvstændig, er at komme over det bump der handler om at finde ud af hvad du virkeligt brænder for og er god til.
Det er ikke rigtigt noget vi kan hjælpe dig med, til gengæld kan vi hjælpe dig med at konkretisere et produkt når du finder ud af hvad du brænder for.