Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Software til kold canvas

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :


Tilmeldt 1. Jun 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, det er den rigtig link.

Amjad, jeg kan godt forstå, at det kan betragtes som en meget strategisk følsom information overfor konkurrenterne, men jeg tror, at du måske kunne få mere ud af denne omtale, hvis jeres kundesegment blev nævnet.


Du er meget omhyggelige til at understrege, at jeres produkt passer perfekt til en bestemt kundegruppe. Men som en mulig køber, vil jeg side med et åbent spørgsmål: er jeg under den kategori?


Forstår du hvad jeg mener? Der er noget risiko for at afskære nogle kunder, som er faktisk under målgruppen. Men strategisk set, ja – det er meget vigtigt at positionere sig, især på sådan et konkurrencepræget marked, som jeres.    


I øvrigt, meget flot logo.


Læg stor vægt på vejledning. Jeg stadigvæk bander og svovler over den CMS løsning, som jeg har købt i sin tid, om alt det, som blev lovet og alt det, som ikke holdt efterfølgende.


 

Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 7/29/2005 4:49:19 PM
Forfatter: valentina

Du er meget omhyggelige til at understrege, at jeres produkt passer perfekt til en bestemt kundegruppe. Men som en mulig køber, vil jeg side med et åbent spørgsmål: er jeg under den kategori?




Du har ret, det er inkonsekvent, og lidt af et dilemma. Men på tidspunktet for interviewet, var vi langtfra færdige med den segmenterede udgave. Derfor fandt vi ingen grund til at give den viden væk til det konkurrenceprægede marked tidligere end nødvendigt. Vi har heller ikke den store grund til at tror at vort segment vil være særlig rigt repræsenteret til messen. Men, når sandheden skal frem (uden for meget sælger snak) så kan vort cms benyttes af langt de fleste virksomheder)

Tak for rosen


Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amjad. Jeg har lige været flue på væggen i denher tråd - og tak for linket til ivaerk05. Det er en messe der ser ud til, at det er noget jeg gerne vil med til. Jeg var også inde at kigge på dit hjemmesidesystem - og det ser jo godt ud (jeg er selv grafiker, så jeg véd lidt.. ;) Jeg vil egentlig bare sige, at jeres test-system ikke dur'' - jeg kan ihvertfald ikke få det til at virke, desværre.. Jeg vil jo gerne lige kigge.. :)


 

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej David

Jeg bringer dine roser videre til ophavsmanden. Det bliver hans sikkert stolt af. Vi går i luften med version 3.0 den 1. september då., og har af samme grund valgt at pille den tidligere demo ned. Men hvis du sender mig en privat besked skal jeg sørge for at du får adgang til den foreløbige version.

Bedste hilsner Amjad


Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amjad

Fandt du nogen sinde et system - (jeg har lavet et til en af mine kunder - som de er eget begejstrede for).
 
Mvh
 
Karsten
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 9/11/2005 12:04:34 AM Forfatter: Karsten

Hej Amjad

Fandt du nogen sinde et system - (jeg har lavet et til en af mine kunder - som de er eget begejstrede for).
Mvh
Karsten

Vi har kig på www.infoclient.dk, men jeg vil da gerne høre om/se på dit system.
 
Bedste hilsner
Amjad


Side 2 ud af 2 (18 indlæg)