Jeg har fået er par sider godkendt i beta til Woopra og synes jo systemet ser monster blæret ud. ... men skeptisk som jeg er, hvor fornuftigt er det så at skifte stat-system på et kørende site? :-)
For det ene site, har jeg en del konkret data i Google Analytics som jeg bruger meget aktivt. Jeg har endnu ikke undersøgt eller testet om man kan køre GA og Woopra samtidigt (nogen som ved om det skaber problemer?). Ville I turde tage skiftet?
På en andet site, er jeg meget træt af det dårligt stat-system som er derpå, så et skifte er uundgåligt... men holder Woopra? Jeg har endnu kun kigget på det overfladisk, holder det til kommerciel website?
Håber I vil dele lidt erfaringer med mig
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Jeg har et site som køre Google stat og Woopra, fungere fint.
Jeg har lidt ambivalent forhold til Woopra, fordi ja det ser meeega liret ud, men kradser man lidt i det syntes jeg det er lidt tyndt, feks ved hvis man ønsker at se nærmere på søgninger etc.
Google stat har nogle rigtig fede features som jeg ikke vil undervære så som "Hvordan brugerne bevæger sig på sitet" men woopra har også en live analyse af dine gæster besøg hvilket er super cool at følge.
tjaa så indtil google bliver pimpet, eller Woopra bliver lige så funktionelt så kører jeg dobbelt op. Kan sige at Woopra generelt tæller flere unikke besøgende end Google gør.
Men vil ikke kunne udtale mig for en favorit så der må du vente på andres mening
Jeg har et site som køre Google stat og Woopra, fungere fint.
Tak for hintet, så kan jeg jo bare kaste mig ud i det :-)
Du bekræftede også lidt min egen tanke om, at de har lagt meget arbejde i fede funktionaliteter og ikke så meget i det dybdeborende. Dog kalder de det jo en beta, så det kan jo være der kommer mere med tiden (de snakker lidt om en betalingsversion med mere guf på)
Har læst mig til, at den har hurtigere load end GA, så du oplever vel ikke, at siden loader langsommere med begge statistikker implementeret?
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Det er korrekt at Woopra loader hurtigere end GA. Syntes måske GA leacher lidt for meget load tid til tider. Men ved en synergi effekt er der ikke nogen faktor ganget ind. Der er det simpelt bare Woopra + Google = Load tid :)
Tror også deres betaling version bliver loadet med flere ting end GA (ellers er det sku en dårlig deal )