Hej alle. Jeg går rundt med mange ideer om hvad jeg kunne starte op af virksomhed. En af dem, er at på fritidsbassis køre ud til mindre lokale (selvstændige) forretninger og lave en aftale med dem om at kunderne kan låne penge til deres produkter af mig. Jeg ved at der er nogle konkurrenter på områden, men synes selv at jeg har et koncept som jeg kan slå på. Jeg har ingen ide om at starte noget stort op, men kun at have 10-20butikker højst i starten, og så tage det derfra. Hvad synes i om det? Jeg er klar over at hvis jeg har 20 butikker, så bliver det fuldtid men ønsker i starten at køre det på fritidsbassis, og hvis det går godt så gøre det til fuldtid. Selvom vi er inde i en "krise", så tror jeg ikke at det giver for meget modvind indenfor dette område. Har i nogle gode råd? synes i jeg skal droppe ideen?
På forhånd tak... |
hej qtek det tror jeg bestemt der et marked for hvis du så bare laver din rente lavere end eks. handelsfinans. men ehm pas lige på med at starte sådan en virksomhed fordi hvad sker der hvis kunderne ikke kan betale? så har du tabt alle dine penge.
der er 2 ting du må spørge dig selv om
1. er det på et stabilt kreditmarked jeg starter op
2. hvordan vil jeg inddrive mine kunders gæld!