Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leje af trailer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er nok ikke den eneste der er lidt hmm lad os sige underne over dette.

Jeg stod og skulle have en ven til at køre nogen ting for mig, fra Års og til Næstved her i weekenden, min ven ville leje en trailer på den lokale tank, men ak der var ingen ledige, han måtte køre lidt over 60 km før han fik fat på en og så lige 60 km tilbage efter de ting han skulle køre for mig, Turen gik så gennem det meste af DK med 80 km / t. over storebælt og til Næstved, fint nok jeg fik mine ting.

Men altså den trailer er lejet hos Shell, så hvorfor kan man, så ikke aflevere den hos Shell i Næstved? I stedet for at trække den gemmen hele DK endnu engang, tilbage til den Shell tank den er lejet ved, med yderliger miljøbelastning tilfølge, samt endnu en høj broafgift og langt større tidsforbrug for min ven. Er det kun mig der undres over denne ret ringe service? Det må da ske mange gange om dagen folk oplever dette dilemma.

Kender i noget firma der tilbyder, at man kan aflever en trailer et andeyt sted end der den er lejet?.

René

Venligst

René Buch

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 21:25

Alle de større udlejningsvirksomheder der har med entreprenørmateriel at gøre har den service du efterspørger.

... men ligefrem at kalde det for ringe service når den lokale Shell tank gerne vil have deres trailer tilbage fatter jeg ikke.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:33

Jeg lånte en trailer af min nabo.
Så kørte jeg den på genbrugspladsen med en masse ting, som har ligget alt for længe i min garage.
Hvorfor fa'n kan jeg så ikke aflevere traileren hos genbrugspladsens nabo?Wink
Burde naboer ikke have sådan et netværk, så man bare kunne aflevere trailere hos den nærmeste nabo?

- en hurtig analyse af denne tekst vil give dig svar på din lokale tankejers problem.

mvh Hans

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 21:58

Griner hvor jeg dog elsker humor.

Lige med udlejning af entreprenørmateriel der var jeg ikke klar over de har denne service og tror det gælder for 80 % af danskerne eller mere, men kan man leje hos dem som privatperson, en enkelt dag i en weekend?

Jo jo jeg kan godt se hvad i mener, mine tanker var bare Shell = ca. 220 servicestationer i DK, og mine tanker var da enkle, set med min logik.

Lej et sted og aflever der hvor det passer dig, evt. mod et eller andet gebyr, men er med jeres indlæg da lige kommet i tanke om at de enkelte Shell stationer vist nok er drevet af selvstændige bestyrer der bare er underlagt Shell DK, ikke at jeg har noget i mod Shell på nogen måde, nu var det bare lige dem min ven blev trailerkunde ved,

Og Hans sig mig betaler du leje for at låne din nabos trailer? nååå jo det gør du da ..... din nabo har jo den udsøgte fornøjelse at have dig som nabo det er jo betaling nok for ham Geeked

René

Venligst

René Buch

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 22:03

Du skal oprette en konto hos dem, men det kan du sagtens som privatperson og så er posen til lækkerierne åben.

Mht. at du ikke vidste det - så er det nok et spørgsmål om at "alle" ved at du kan hente en trailer hos Shell og ingen derfor prøver at søge på nettet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)