Hej Jeg er nok ikke den eneste der er lidt hmm lad os sige underne over dette. Jeg stod og skulle have en ven til at køre nogen ting for mig, fra Års og til Næstved her i weekenden, min ven ville leje en trailer på den lokale tank, men ak der var ingen ledige, han måtte køre lidt over 60 km før han fik fat på en og så lige 60 km tilbage efter de ting han skulle køre for mig, Turen gik så gennem det meste af DK med 80 km / t. over storebælt og til Næstved, fint nok jeg fik mine ting. Men altså den trailer er lejet hos Shell, så hvorfor kan man, så ikke aflevere den hos Shell i Næstved? I stedet for at trække den gemmen hele DK endnu engang, tilbage til den Shell tank den er lejet ved, med yderliger miljøbelastning tilfølge, samt endnu en høj broafgift og langt større tidsforbrug for min ven. Er det kun mig der undres over denne ret ringe service? Det må da ske mange gange om dagen folk oplever dette dilemma. Kender i noget firma der tilbyder, at man kan aflever en trailer et andeyt sted end der den er lejet?. René |
Alle de større udlejningsvirksomheder der har med entreprenørmateriel at gøre har den service du efterspørger.
... men ligefrem at kalde det for ringe service når den lokale Shell tank gerne vil have deres trailer tilbage fatter jeg ikke.